V?rbris Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 SVs Karin Andersen mener regjeringen har brukt for lang tid på å få i havn stans av barnebidrag i barnebortføringssaker. http://www.nrk.no/nordland/beskylder-ministeren-for-somling-1.11546357 De brukte åtte år, vi brukte 121 dager, svarer arbeids- og sosialminister Robert Eriksson. Jeg har spekulert litt fra tid til annen - over hvor det ble av Karin Andersen i tidsrommet 2005 til 2013 Hun var fremtredende i valgkampen for de fattige i 2005 Men så ble hun borte - søkk vekk, både i media og ellers. Hun hadde tatt noen forferdelige private disposisjoner - som ett ekteskap - som endte i skilsmisse i løpet av denne tida? Men trenger en 8 år på å skille seg - muligens på Venstresida av Norsk politikk? I så fall er de verre en de fanatiske kristne som nesten ikke får skille seg, men gjør det allikevel på langt kortere tid enn 8 år. Mulig også at Andersens ektefelle var treg i oppfattelse og ikke forstod innholdet i skilsmissepapirer - hvis det ikke var motsatt? Jeg vet ikke - vet bare at Karin Andersen igjen har dukket opp i media med sine meninger om, mangt som tidligere. Men undres fortsatt på hvorfor hun ikke fikk gjort noe med noe i det hele tatt mens SV satt i regjering. Godt at de har FRP da - SV tenker jeg, de ordner både biffen for seg selv og for SV. FRP ordner sikkert for de som er vegetarianere også, bare de blir gjort oppmerksom på deres problemer. Kanskje jeg skal ønske SV i regjering igjen? For da forsvinner Karin Andersen fra medias søkelys på nytt regner jeg med....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå