*F* Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Skulle veldig jerne hatt et nettbrett på 7" med full windows 8 og USB, finnes noe slikt? Har ikke funnet noe på under 8" selv. Lenke til kommentar
valen Skrevet 16. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2014 det har jeg aldri lest om. 8 tommer er ikke så ille mye større. men vær selvsagt obs på at disse bretta kan brukes til helt andre ting enn vanlige nettbrett. Som vanlig nettbrett har de ikke allverdens bra utvalg av apps er min mening men som en avansert personlig data så syns jeg små windows brett er helt fantastiske Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 16. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Har du lett på eBay eller Alibaba etter kinesiske nettbrett? Der er det nok større sannsynlighet for å finne 7" med mulighet til å kjøre full Windows. Om de kjører Win 7 er man likevel ikke garantert at de har drivere for Win 8/8.1. Endret 16. februar 2014 av Frobe Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg har en Acer Iconia W511, funker veldig greit Grunnen til at jeg ønsker 7" er grunnet integrering i bil, 2DIN. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2014 Skulle veldig jerne hatt et nettbrett på 7" med full windows 8 og USB, finnes noe slikt? Har ikke funnet noe på under 8" selv. Kan tenkes at 8" passer. Iallefall om "skjermkanten" er minimal. Du får nesten se om du finner noen 8", så ta målene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå