fotopoulsen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Gråstrupedykker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Sjelden vare dette. Jeg har sett det har vært observasjoner av denne arten i Rogaland i det siste. Flott bilde av gjesten Mvh Melvin Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Flott å få muligheten til å se denne arten på nært hold. Fin fugl. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Et fint bilde av gråstrupedykker fotopoulsen, en vakker fugel som jeg sett mange ganger i Skåne men ikke i Norge Her hos meg har det hekket horndykker de i 2012 og 2013 og fikk tre unger begge årene også en vakker fugel som jeg fikk tatt noen fine bilde av God helg !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei, Fotopoulsen. Å komme på "skuddhold" av en sjelden eller "vanskelig" fugl er spennende, og den følelsen varer helt til bildene er sjekket ! Gratulerer med fint bilde av gråstrupedykker, - en fugl som er helt ukjent for meg ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Tusen takk for gode og hyggelige kommentarer all sammen. Takk til MotoG, Geir, Leif og Albert. Fortsatt god helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg