CardinalGuzman Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Lillebror fikk vann i hodet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hei C.G. Liker det tette utsnittet i dette grovkornete monokrombildet. Flott dette. Eneste minuset synes jeg er at signaturen tar litt for mye oppmerksomhet her. Arvid. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Hei C.G. Liker det tette utsnittet i dette grovkornete monokrombildet. Flott dette. Eneste minuset synes jeg er at signaturen tar litt for mye oppmerksomhet her. Arvid. Takk for tilbakemeldingen. Det er alltid kjekt å få kommentarer her på Akam. Signaturen skyldes at jeg legger bildene ut på bloggen og der stjeles både bilder og hele poster over en lav sko. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Meget godt fanget, lys, komposisjon, vanndråpene - bærre lækkert! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Meget godt fanget, lys, komposisjon, vanndråpene - bærre lækkert! Takk skal du ha Olav. Jeg er glad det falt i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg