Gå til innhold

Sochi OL - En fiasko?

Latias

Anbefalte innlegg

20 medaljer til nå. Ser ut til at vi kan nå Olympiatoppens mål om 26 medaljer totalt til tross for smøreproblemene.

9 gull kan på ingen måte kalles skuffende. 8-12 gull er hva man realistisk sett bør forvente av Norge i et OL. Torino-OL med sine 2 gull var altså en skikkelig fiasko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan all skyld legges på smørerteamet, eller kan deler av skylda legges på at Socchi ligger ganske høyt, slik at oppladningen til mesterskapet kanskje ikke var optimal for alle? Tenker spesielt da på at Bjørndalen tok gull da Svendsen feilet i sporet. Bjørndalen har også hatt et helt annet oppladning og opplegg ( i høyden) enn de fleste andre og han har virket pigg hele veien.

Synes også det er litt spesielt med tanke på at resultatene begynner å komme i enden av oppholdet for de fleste, noe som er vanlig i "høyden", der man trenger litt tid på å tilpasse seg.

Bare en tanke. :D

Lenke til kommentar

Ja, jeg har hørt de har sagt det, men jeg har bare vanskelig for å tro at et så rutinert smøreteam kan gå på en kjempeskrell flere dager på rad. Det var jo alltid i bakkene oppover de mistet "teten" også, selv om jeg skjønner at kreftene kanskje var oppbrukt pga. dårlig gli. Dog, jeg kan ikke huske jeg så denne dårlige gliden i utforkjøringene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...