Gå til innhold

Sochi OL - En fiasko?

Latias

Anbefalte innlegg

Foilkens. Det har vært MASSEVIS av sutring og klaging på Bredesen og Scheie i vintersport tråden tidligere år. Så her er det utelukkende snakk om tradisjon.

Når det gjelder snowboard og de der er det ikke rart om Tv2 skulle klare seg minst like bra da NRK har lite erfaring fra disse idrettene.

Langrenn og skiskyting er NRK i en klasse for seg. Hvertfall skiskyting. Der er de helt konge.

Eg savner Ola Lunde. TV2 er ikke i nærheten engang.

I tillegg er eg litt lei at Bredelig (?) skal skrike i 4-5 sekunder etter målpassering at dette går/går ikke når alle andre i hele verden har sett tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foilkens. Det har vært MASSEVIS av sutring og klaging på Bredesen og Scheie i vintersport tråden tidligere år. Så her er det utelukkende snakk om tradisjon.

Når det gjelder snowboard og de der er det ikke rart om Tv2 skulle klare seg minst like bra da NRK har lite erfaring fra disse idrettene.

Langrenn og skiskyting er NRK i en klasse for seg. Hvertfall skiskyting. Der er de helt konge.

Eg savner Ola Lunde. TV2 er ikke i nærheten engang.

I tillegg er eg litt lei at Bredelig (?) skal skrike i 4-5 sekunder etter målpassering at dette går/går ikke når alle andre i hele verden har sett tiden.

Hvem har sutret og klaget over Scheie og Bredesen, hva har de kaget på? (eller misforsto jeg..?)

Lenke til kommentar

Emil i dag viser vel hvor viktig det å ha gode ski. Med dårlig ski kan det virke som man er i dårlig form (1 min bak Fourcade på normaldistansen). Det samme gjelder langrennsløperne, så håper de har utstyret i orden til 3- og 5 mila først og fremst.

Hvis de har dårlig utstyr på sprinten så griner jeg! :(

Lenke til kommentar

Hvem har sutret og klaget over Scheie og Bredesen, hva har de kaget på? (eller misforsto jeg..?)

Under hoppkonkurranser. Bare å ta turen inn og lese til øyet blir vått i vintersportkafeen. Alt er ikke rosenrødt med Bredesen og Scheie heller.

Tråden startet i 2008, over 1000 sider.. tar heller en lynkjapp oppsummering fra deg om du gidder å nevne noen punkter? :) Synes Scheie/Bredesen er den ultimate komboen i hopp, klarer ikke å se noe negativt. Hvem er det cafe-folket vil ha til å kommentere hopprenna sine da?

Lenke til kommentar

Alt utenom sprintene og skiathlon i langrenn har vært en fiasko, ja. Burde hatt langt flere medaljer, hvorav minst ett (kvinnestafetten) burde vært gull.

Smørerteamet har vært skandale i godt over halvparten av løpene. Det er ikke i nærheten av å holde i verdens viktigste vintersportsarrangement.

Men utenom langrenn og skiskyting har det vært over forventning så langt.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Det er så jævla "up yours" til alle som har whinet så jævla mye i denne tråden. I tidligere OL der vi har tatt 9 gull har det vært vellykket. I Vancouver tok vi, som jeg har sagt 1000 ganger, gull først på dag 6. Da ble det òg rundt 10 gull. Her er vi enda ikke ferdig.

Slutt å være så forbanna jævla negative hele tiden.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Sier ikke at dette er et fiasko OL sett under ett, men at vi har dummet oss ut på enkelte øvelser i henholdsvis skiskyting og langrenn er ikke å legge under en sten. Jeg synes ikke det er dumt å forvente mer. Hadde vi tapt på oppløpet hadde det vært noe annet, men vi har regelrett blitt pisset og parkert.

Lenke til kommentar

Det er så jævla "up yours" til alle som har whinet så jævla mye i denne tråden. I tidligere OL der vi har tatt 9 medaljer har det vært vellykket. I Vancouver tok vi, som jeg har sagt 1000 ganger, gull først på dag 6. Da ble det òg rundt 10 gull. Her er vi enda ikke ferdig.

Slutt å være så forbanna jævla negative hele tiden.

Vi tok 9 gull i Vancouver, like mange som vi allerede har i Sotsji. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...