Gå til innhold

Sochi OL - En fiasko?

Latias

Anbefalte innlegg

Synes TV2 har gjort en god jobb. Øyvind Alsaker som alpin-kommentator er genialt. Kunstløp har jeg ingen formening om - det hadde jeg ikke sett om det gikk døgnet rundt på NRK uansett. Synes også Paasche gjør en glimrende jobb, og jeg vil før ha Bredeli som skiskytterkommentator enn fotballkommentator...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Syntes også tv2 gjør en rimelig god jobb, at folk klager over reklamen er bare tull, det er en reklame finansiert kanal og de må tjene penger på noe. De tvinger hvertfall ikke lisens på deg som nrk gjør.

Lenke til kommentar

Kan være enig i at reklame er irriterede, men man kan jo ikke kreve flere uker uten reklame fordi det er OL, )

hvorfor ikke? Vi hadde jo reklamefrie sendinger for fire år siden :)
Du tuller nå håper jeg?

Svaret på det du spør om, ligger i den delen av setningen du fjernet fra sitatet.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Veldig enig i at kommentatorene har gjort en god jobb. Men liker desverre ikke helt det paasche gjør. (elsker han som sykkelkommentator), men nå i OL blir det litt påtatt og overdrevent. De to fra NRK er mye bedre akkurat her.

Lenke til kommentar

Jeg synes også at Tv2 har en god balanse på reklamesendingene, stort sett bra timet og korte.

Stort sett bra kommentatorer. Til og med kveldssendingene med Thomas og Harald er bra.

Koser meg.

Ok, grei balanse, men nrk har ikke reklame i det hele tatt og det er jo mye bedre :) Kommentatorene i TV 2 er bare en katastrofe i forhold til de i NRK.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg synes også at Tv2 har en god balanse på reklamesendingene, stort sett bra timet og korte.

Stort sett bra kommentatorer. Til og med kveldssendingene med Thomas og Harald er bra.

Koser meg.

Ok, grei balanse, men nrk har ikke reklame i det hele tatt og det er jo mye bedre :) Kommentatorene i TV 2 er bare en katastrofe i forhold til de i NRK.

Syntes kommentatorene i tv2 er vanvittig mye bedre enn nrk sine, og ikke lisens knuser lisens hver dag.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Seriøst? Greit at Scheie kanskje har tapt seg litt nå i det siste, men mannen er svaret på hvordan en kommentator bør være, engasjer og reflektert. Mannen kan alt om hopp, fra dens oppstandelse og frem til dags dato. Bredesen kan også sine saker svært godt. Vært på toppnivået i mange år. Har god kunnskap om sporten.

Sammen formidler de hoppsporten glimrende, balansert med historie, kommenteringen og kunnskapen om sporten.

Det er merkelig at roping og skriking blir sett på som bra kommenteringen i dette OLet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Seriøst? Greit at Scheie kanskje har tapt seg litt nå i det siste, men mannen er svaret på hvordan en kommentator bør være, engasjer og reflektert. Mannen kan alt om hopp, fra dens oppstandelse og frem til dags dato. Bredesen kan også sine saker svært godt. Vært på toppnivået i mange år. Har god kunnskap om sporten.

Sammen formidler de hoppsporten glimrende, balansert med historie, kommenteringen og kunnskapen om sporten.

Det er merkelig at roping og skriking blir sett på som bra kommenteringen i dette OLet.

Stiller meg bak denne. I tillegg er Scheie lyden av hoppsport for meg, på samme måte som Rike og Carlsen var det for langrenn og skiskyting.

Har vel mye med tradisjonen å gjøre, men jeg har savnet NRK-stemmene i år for den rette stemningen.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Nå skal det sies at jeg overhodet ikke følger med på hopp da, men syntes kommentatorene i både slopestyle og curling har vært konge. Samme med langrenn.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg overhodet ikke følger med på hopp da, men syntes kommentatorene i både slopestyle og curling har vært konge. Samme med langrenn.

?? Scheie tapt seg? Scheie er jo den ultimate kommentator, han og Bredesen var jo radarparet! Hopp blir ikke det samme uten for min del iallefall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

?? Scheie tapt seg? Scheie er jo den ultimate kommentator, han og Bredesen var jo radarparet! Hopp blir ikke det samme uten for min del iallefall.

?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...