Gå til innhold

Sochi OL - En fiasko?

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Nei, sammenlagt er du en arrogant idiot.

Vel, som den arrogante bedreviteren jeg er, får jeg bare si; vent å se. Det kommer nok frem de nærmeste dagene at det ikke bare er skia som er problemet.

Lenke til kommentar

Nei, sammenlagt er du en arrogant idiot.

Vel, som den arrogante bedreviteren jeg er, får jeg bare si; vent å se. Det kommer nok frem de nærmeste dagene at det ikke bare er skia som er problemet.

Vi får nå se. Jespersen og Rønning er hvertfall fly forbannet over dårlige ski. Jespersen ble gått i fra av løpere langt dårligere. Det er som Bolt skulle tape mot Ndure.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Men etter det jeg så hadde Rønning veldig god glid (i hvertfall i første del av etappen). Han gled jo ifra i front. Det betyr jo at enten så smørte de norske med noe som ikke holdt hele etappen, eller så gikk han på en høydesmell på sisterunden. Jeg tror det siste.

Lenke til kommentar

Men etter det jeg så hadde Rønning veldig god glid (i hvertfall i første del av etappen). Han gled jo ifra i front. Det betyr jo at enten så smørte de norske med noe som ikke holdt hele etappen, eller så gikk han på en høydesmell på sisterunden. Jeg tror det siste.

Du gidder ikke å lese hva de sier du? Rønning sa selv at skiene holdt 2-3km så ble det jævlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du gidder ikke å lese hva de sier du? Rønning sa selv at skiene holdt 2-3km så ble det jævlig.

Han har gitt opp å lese. Alle teoriene han kaste ut er avvist av samtlige eksperter, men de leser han ikke.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle dette en fiasko før etter OL, det er ennå øvelser igjen og dersom smøringen sitter så tar vi gull. Se på de tidligere øvelsene hvor vi har vunnet, potensialet er der.

Det er feil å si at "OL er en fiasko", det er bedre å si at "langrenns-OL er en fiasko". Jansrud har tatt gull i dag, men det overskygges totalt av den uendelige debatten om smøreproblemene.

Lenke til kommentar

Problemet er at smøreproblematikken lammer både langrenn og skiskyting. Det er to grener Norge potensielt kan sanke mange gull i.

Men hvorfor hadde nordmennene greie nok ski på skibytte øvelsen? Og sprinten i skiskyting?

Kaldere forhold. Det er den varme luften som ødelegger for smørerne, tror jeg.

Lenke til kommentar

En fiasko?

Nei man fikk jo satt homofili på kartet, og det var det viktigste trodde jeg....

At man halvveis ut i OL "oppdaget" at man hadde glemt det rent sportslige og idrettslige får komme i andre rekke.

I dette OL gjaldt ikke medaljer av noen som helst valør.

I dette OL gjaldt homofili, og intet annet.

Lenke til kommentar

En fiasko?

Nei man fikk jo satt homofili på kartet, og det var det viktigste trodde jeg....

At man halvveis ut i OL "oppdaget" at man hadde glemt det rent sportslige og idrettslige får komme i andre rekke.

I dette OL gjaldt ikke medaljer av noen som helst valør.

I dette OL gjaldt homofili, og intet annet.

Og hva baserer du dette på?

Lenke til kommentar

Petter sa han hadde gode ski.

Petter valgte sine egne ski som kom direkte fra Fischer, fordi han så hvor dårlig ski de andre hadde fått utdelt i det siste.

Eg svarte bare på spørsmålet en stilte om hvordan petter syntes skiene var.

Var ingen påstand om at smørerne hadde gjort en god jobb eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...