kaieivindm Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Er det noen som har fått februar patchen ennå? Har prøvd den manuelle måten, men ikke noen oppdatering for meg så langt. Ting som har blitt lagt til: Ability to delete game and application save data Improved installation and DLC management Improved UI for accessing friends, achievements, messages, and party chat Game DVR app to be included in the Xbox OneGuide as an app channel Update to the boot progress indicators for system update Improve consistency of UX for update & install progress Separate game, application, and install queue lists Addition of USB keyboard support Improved NAT detection Network Troubleshooter improvements Blu-ray quality improvements Significant performance and stability improvements Fra www.majornelson.com Full liste fra Xbox Support: http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/system-update-operating-system Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 min oppdaterte idag tidlig. min oppdaterte idag tidlig. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 min oppdaterte idag tidlig. min oppdaterte idag tidlig. Ok Er du fornøyd med endringene? Gleder meg mest til å se DR3 etter sharpening fixen, som de sier har også blitt lagt ut i denne patchen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Bluray update sikkkert ingen 3D support enda... Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 min oppdaterte idag tidlig. min oppdaterte idag tidlig. Ok Er du fornøyd med endringene? Gleder meg mest til å se DR3 etter sharpening fixen, som de sier har også blitt lagt ut i denne patchen. Er ikke fornøyd før de har fått på plass det som burde vært der fra starten av... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fikk den idag tidlig selv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Med flere updates blir one bedre og bedre Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Med flere updates blir one bedre og bedre Absolutt enig med deg i det. Har stor tro på mars oppdateringen for party systemet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Og kanskje det viktigste : New Xbox One Update Removes the Hated Sharpening Filter http://www.dualshockers.com/2014/02/14/new-xbox-one-update-allegedly-removes-the-hated-sharpening-filter/ Titanfall før og etter oppdateringen: http://www.dualshockers.com/2014/02/15/heres-how-the-titanfall-xbox-one-beta-improved-after-the-removal-of-the-dreaded-sharpening-filter/ Endret 15. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hmmmm....Bare jeg som synes "Before"-bildene er bedre?Skarpere og tydeligere."After"-bildene ser jo mere smørjete og tåkete ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hmmmm.... Bare jeg som synes "Before"-bildene er bedre? Skarpere og tydeligere. "After"-bildene ser jo mere smørjete og tåkete ut. Såg du bildene i riktig størrelse? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Det er noen som synes det filteret ser bra ut, da. Hvorfor forstår jeg ikke, men husk at det var mange som mente at BF4 så bedre ut på Xbox One kontra PS4, at det var mye mer detaljert osv, og det er hva man håpte å få til med det filteret. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Da har jeg også fått oppdateringen, og Titanfall er nå open beta for alle og kan lastes ned fra demo seksjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå