Øystein.F. Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Shinji Mikamis The Evil Within satsara på å skremme livet av deg til sommaren.Resident Evil-skaparens nye grøssar har fått dato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Høres ut som et interessant spill! Det kommer vel til STEAM? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hvem fanken kjøper skrekkspill om sommeren? Det må være dritmørkt, høstregn og kuldegrader for at det skal bli bra. Gjerne ha regnet piskende mot vinduet mens man spiller. Fyr opp et stearinlys eller to også, så blir det nok god stemning. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Håper dette blir rake motsetningen til RE5 dritten og RE6 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 The Evil Within? Var ikke det en del av Alone in the Dark - serien? Nå er vel det en ti-tjue PC-er siden, men... Mulig jeg tenker på noe til c64.. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Akkurat min type spill, gleder meg veldig til dette . 29 august er forresten sent nok på året, til at du får noen mørke timer midt på natta . Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Håper dette blir rake motsetningen til RE5 dritten og RE6 Av det jeg har sett og lest tyder alt på at Evil Within går tilbake til røttene av Resident Evil. Litt kamp blir det nok, men ikke på langt nær like mye som i RE5 og 6. Det er vel mer skaperen av Resident Evil som forsto han har gjort en tabbe med de nyere RE-spillene, og vil rette på det. Håper han klarer det. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Håper dette blir rake motsetningen til RE5 dritten og RE6 Av det jeg har sett og lest tyder alt på at Evil Within går tilbake til røttene av Resident Evil. Litt kamp blir det nok, men ikke på langt nær like mye som i RE5 og 6. Det er vel mer skaperen av Resident Evil som forsto han har gjort en tabbe med de nyere RE-spillene, og vil rette på det. Håper han klarer det. Nå har vel ikke Mikami hatt noe å gjøre med Resident Evil serien siden 4'ern. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Og det var der alt begynte å gå til helvete. Tilfeldig? Resi 4 er et bra actionspill, men har ingenting med resten av serien å gjøre. Tror nok fyren forsto det i siste liten og forlot skuta. (ja, vet mange elsker Resi 4, men mange av de samme har enten aldri prøvd eller likte ikke de første, og aner derfor ikke hva de snakker om. Det samme gjelder alle fjortisene som sier Skyrim er tidenes beste spill, men har knapt hørt om de fire første.) Endret 17. februar 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå