dagulf Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg ønsker at Konquerer kun skal aktivere filer mao. starte applikasjoner når jeg gjør et dobbeltklikk med musen. Nå i dag starter programmene bare jeg bruker venstre museklikk. Er det mulig å konfigurere? Jeg fant ikke noe om det i hjelpesiden til KDE som følger med Mandrake. Jeg kjører Mandrake 9.1 og den har vel KDE versjon 3.1. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tror du finner det under mus i k-panelet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 i Control Panel så skal det være noe som heter MUS der, der kan du vel konfe det. er det ikke at du har bytta trykknapp fra Vestre til Høyre da? isåfall, så skal du få konfa det under mus Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Dere trenger vel ikke svare hvis dere ikke har noe svar! Control Center -> Peripherals -> Mouse, velg "Double click to open files and folders". (Burde vært default synes jeg, men folk har :sterke meninger om saken ) Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Tusen takk. Det er en detalj, men det betyr mye for meg at alle maskinene jeg bruker fungerer likt. Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Mandrake hadde tilsynelatende dobbeltklikk som default men jeg måtte først sette enkeltklikk og så sette tilbake til dobbelt. da virket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå