Kiiips Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hei. Finnes det noe slags greie som kan hindre småting i å falle ned i oppvaskemaskinkummen? Hvis jeg for eksempel ønsker å vaske mange små ting samtidig så hadde det vært praktisk med en sånn greie. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal kunne beskrive det. Takk for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Noen bestikkasser har vippbare topplokk. Får vel kjøpt plastkurver med lokk på chlasern eller ikea ol? Små nok hull til å ikke falle igjennom, men store nok til å få vasket delene? Endret 17. februar 2014 av War Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Hvaslags småting er det som skal vaskes? Passer de ikke i bestikk-kurven? Endret 17. februar 2014 av Svinks Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Hovedsaklig en drøss av proteinshake lokk. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg setter mine i øverste kurv, detter ikke ned her. Har skrukork på mine og de putter jeg i bestikkurven, men de snur seg opp ned og hylles med såpe og drit og kommer ut uvasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå