chil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 WaterChill CPU/GPU/CHIPSET kitt hvor får man kjøpt dette eneste plass jeg har funnet(Norsk Butikk) er 3dfx cool å der er den utsolgt og inne på ubestemt tid noen som vet? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Asetek hänvisar även till Quad Computer, men jag kan inte hitta någon vattenkylning alls på deras hemsida... /Olle Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Waterchill fra 3dFXcool.no Næmmen, hva har vi her??? Jeg ville forresten minne om at du får et Magnum-sett til samme prisen er MYE bedre kjøp... Krever ørlite mer, men garantert verdt det... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg sendte mail til 3dfxcool og spurte når de får det inn. Det skal komme i morgen eller på mandag sa de Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis du går inn på 3dfxcool,så ser du at de har fått det inn på lager igjen no. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Og jeg har bestillt mitt aller første vannkjølingssett!! Riktignok bare med blokk til CPU, men gleder meg som en liten unge!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Husker da jeg fikk min waterchill, var helt i hundre da jeg fikk pakken i posten, men det viste seg å være ganske spooky hele prosjektet, da radiatoren var vanskelig å få tett etc. Men alikevel sier jeg. GLED deg til du får pakken Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Så vitt jeg husker av bildene dine så bøyde du tilkoblingsdingsene fra radiatoren 45grader, så at det ble lekasje måtte du nesten kalkulere med? Men drit og få ødlagte ting Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Passer den GPU-Kjøleblokka på et GeForce FX 5600 kort?? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Så vitt jeg husker av bildene dine så bøyde du tilkoblingsdingsene fra radiatoren 45grader, så at det ble lekasje måtte du nesten kalkulere med? Men drit og få ødlagte ting Det med bøyinga var anbefalt av asetek også, dette leste jeg før jeg monterte, det var ikke i bøyen det lakk heller, så det har ingenting med saken å gjøre, men nå har de bytta radiator til en liten utgave av den jeg har nå, så nå skal alt være fiksa på waterchill. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Passer den GPU-Kjøleblokka på et GeForce FX 5600 kort??Det skall den göra. Fästena för FX-serien är desamma som för GF4-serien. /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå