Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 You tell em Odd-Bjørn! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 "I dag lykkes vi ikke" Ol har jo vært en skandale bortsett fra det første løpet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jævla fitterhuer i TV2 som synes det er så bra at Sverige tar gull. Hva er galt med at Sverige klarer det..? De har jobbet for det, og vi har godt av en smell nå. Godt av en smell? Plis. VI har jobbet like hardt, men tydeligvis bommet totalt på taktikk. Det verste over de verste er det tåpelige "Vi fortjener å tape"-tullet som dukker opp hver jævla dag nå. Klart vi fortjener det når vi ikke klarer bedre. Smøring, hølydetrening whatever, man får jo bare ta lærdom. Alt er med som en del av gamet vet du, og det har Sverige taklet bedre enn oss. Deal med det, ikke vær dårlig taper. Jo jeg syns det er helt greit at Sverige vinner. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Med så mange ressurser Skilandslaget har, så burde ikke det der være mulig. Som jeg har nevnt før: Det her var den eneste øvelsen i hele OL jeg så på som "bænkers" ... og der kommer vi inn nesten minuttet bak vinnerlaget. Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Erna må gå.JA, og Petter N bør avstå fra å gå. Endret 15. februar 2014 av doro8 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jævla fitterhuer i TV2 som synes det er så bra at Sverige tar gull. Hva er galt med at Sverige klarer det..? De har jobbet for det, og vi har godt av en smell nå. Godt av en smell? Plis. VI har jobbet like hardt, men tydeligvis bommet totalt på taktikk. Det verste over de verste er det tåpelige "Vi fortjener å tape"-tullet som dukker opp hver jævla dag nå. Klart vi fortjener det når vi ikke klarer bedre. Smøring, hølydetrening whatever, man får jo bare ta lærdom. Alt er med som en del av gamet vet du, og det har Sverige taklet bedre enn oss. Deal med det, ikke vær dårlig taper. Jo jeg syns det er helt greit at Sverige vinner. Dårlig taper? Jeg har ingen problemer med de som tar sølv eller bronsje, men det å unne Sverige noe, så lavt synker jeg ikke. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hvordan i huleste kan Norge greie å få så rævski? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg kunne smurt bedre ski enn dette. Kladder under skiene skal aldri skje! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Når det smøres med tjære og grus.... Johaug snakker om at dem ikke hadde marginene på sin side. Nesten et helt jævla minutt er ikke "marginer" Lenke til kommentar
3ises Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Småsyk prestasjon av Kalla! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg kunne smurt bedre ski enn dette. Kladder under skiene skal aldri skje! Jeg kunne ha smurt ski bedre enn det der... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Marginer ja, manglet bare det lille sekundet fra å gjøre det sinnsykt bra... særlig. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Småsyk prestasjon av Kalla! Småsyk og småsyk vet jeg ikke helt om jeg vil kalle det. Jeg kunne smurt bedre ski enn dette. Kladder under skiene skal aldri skje! Jeg kunne ha smurt ski bedre enn det der... Så absolutt ikke.... Når det smøres med tjære og grus.... Johaug snakker om at dem ikke hadde marginene på sin side. Nesten et helt jævla minutt er ikke "marginer" Skismurning ER marginer.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Dårlig taper? Jeg har ingen problemer med de som tar sølv eller bronsje, men det å unne Sverige noe, så lavt synker jeg ikke. Hva er det Kalla og Sverige har gjort deg da, siden du ikke tåler de vinner? Synes det er bra jeg og bra for sporten. 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fortent at Sverige vinner, men fy faen så lei eg er dårlig form og dårlige ski no, alt er stang-ut. Blir depressiv av å sjå på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Dårlig taper? Jeg har ingen problemer med de som tar sølv eller bronsje, men det å unne Sverige noe, så lavt synker jeg ikke. Hva er det Kalla og Sverige har gjort deg da, siden du ikke tåler de vinner? Synes det er bra jeg og bra for sporten. De har da ikke gjort meg noen ting, men du skjønner tydeligvis ikke tegningen så jeg lar være å diskutere videre. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Fortent at Sverige vinner, men fy faen så lei eg er dårlig form og dårlige ski no, alt er stang-ut. Blir depressiv av å sjå på. Det er ikke dårlig form som er forklaringen. Bjørgen vant gull for noen dager siden, og i dag slår hun ikke ei fransk jente engang.... Endret 15. februar 2014 av arsenalfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå