Gå til innhold

OL 2014: Langrenn, stafetter

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla fitterhuer i TV2 som synes det er så bra at Sverige tar gull.

Hva er galt med at Sverige klarer det..? De har jobbet for det, og vi har godt av en smell nå.

Godt av en smell? Plis. VI har jobbet like hardt, men tydeligvis bommet totalt på taktikk. Det verste over de verste er det tåpelige "Vi fortjener å tape"-tullet som dukker opp hver jævla dag nå.

Klart vi fortjener det når vi ikke klarer bedre. Smøring, hølydetrening whatever, man får jo bare ta lærdom. Alt er med som en del av gamet vet du, og det har Sverige taklet bedre enn oss.

Deal med det, ikke vær dårlig taper.

Jo jeg syns det er helt greit at Sverige vinner.

Lenke til kommentar

Jævla fitterhuer i TV2 som synes det er så bra at Sverige tar gull.

Hva er galt med at Sverige klarer det..? De har jobbet for det, og vi har godt av en smell nå.

Godt av en smell? Plis. VI har jobbet like hardt, men tydeligvis bommet totalt på taktikk. Det verste over de verste er det tåpelige "Vi fortjener å tape"-tullet som dukker opp hver jævla dag nå.

Klart vi fortjener det når vi ikke klarer bedre. Smøring, hølydetrening whatever, man får jo bare ta lærdom. Alt er med som en del av gamet vet du, og det har Sverige taklet bedre enn oss.

Deal med det, ikke vær dårlig taper.

Jo jeg syns det er helt greit at Sverige vinner.

Dårlig taper? Jeg har ingen problemer med de som tar sølv eller bronsje, men det å unne Sverige noe, så lavt synker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Småsyk prestasjon av Kalla!

Småsyk og småsyk vet jeg ikke helt om jeg vil kalle det.

Jeg kunne smurt bedre ski enn dette. Kladder under skiene skal aldri skje!

Jeg kunne ha smurt ski bedre enn det der... :p

Så absolutt ikke....

Når det smøres med tjære og grus....

Johaug snakker om at dem ikke hadde marginene på sin side. Nesten et helt jævla minutt er ikke "marginer"

Skismurning ER marginer....

Lenke til kommentar

Dårlig taper? Jeg har ingen problemer med de som tar sølv eller bronsje, men det å unne Sverige noe, så lavt synker jeg ikke.

Hva er det Kalla og Sverige har gjort deg da, siden du ikke tåler de vinner?

Synes det er bra jeg og bra for sporten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det Kalla og Sverige har gjort deg da, siden du ikke tåler de vinner?

Synes det er bra jeg og bra for sporten.

De har da ikke gjort meg noen ting, men du skjønner tydeligvis ikke tegningen så jeg lar være å diskutere videre.

Lenke til kommentar

Fortent at Sverige vinner, men fy faen så lei eg er dårlig form og dårlige ski no, alt er stang-ut. Blir depressiv av å sjå på.

Det er ikke dårlig form som er forklaringen. Bjørgen vant gull for noen dager siden, og i dag slår hun ikke ei fransk jente engang....

Endret av arsenalfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...