BirgerCaC Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Polen veksler før Norge. Det er rett og slett latterlig. Må være skiene. Kan ikke skjønne at det skal være noe annet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Nå er det bare å vente på at Marit sprekker. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Henger Herrmann på til oppløpet blir det tysk seier tror jeg. Det hadde vært overraskende, men det er veldig viktig for langrennssporten at Tyskland finner formen igjen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Tatt inn 6 sekunder! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ingenting avgjort meg i ræva. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Alle har dårlige ski.. det tror jeg ikke på. Dårlig oppkjøring til OL og mange på høydeopphold tipper jeg. Er jo de samme som prepper skiene, så har 1 norsk løper dårlige ski, så er sjansen for at resten har det også ganske stor. Når jeg sier alle mener jeg alle norske ski brukt i dette OL hittil. Vi skuffer jo i alle øvelser, bare vent skjer det samme i morgen, merk mine ord. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Forventer at enkelte i Norges ledelse går etter dette OLet. Dette er rett og slett elendig og for dårlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Ingenting avgjort meg i ræva. Jævlig tykke briller på kommentatorene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Tyskland har virkelig gli i dag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Marit tar på! Men Kalla tar mer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Stiv som stokk. Hu har IKKE sjanse! SMÅSTIV HJELMESETH???????????????????????????? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Alle har dårlige ski.. det tror jeg ikke på. Dårlig oppkjøring til OL og mange på høydeopphold tipper jeg. Er jo de samme som prepper skiene, så har 1 norsk løper dårlige ski, så er sjansen for at resten har det også ganske stor. Når jeg sier alle mener jeg alle norske ski brukt i dette OL hittil. Vi skuffer jo i alle øvelser, bare vent skjer det samme i morgen, merk mine ord. Vi har ingen sjanse i morgen. Sverige tar det uten særlig konkurranse. Vi skal slite med topp 5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Tyskland har virkelig gli i dag. Ser ut som det ja. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fullt av snø/is under skiene til Johaug når hun gikk ut av løypa. Har de bare slengt på blått og latt det stå til her eller? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Dette er bare flaut.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Marit ser stiv ut! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Marit ser helt daukjørt ut jo? Føkk...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå