FelixKalle Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hei, på kveldene, og litt på dagen pleier jeg å spille mye. Datamaskinspill er en hobby for meg. Når jeg gamer pleier jeg å ha lyden under 60% og ikke mer. Hodetelefonene mine heter Astro a40, veldig bra headsett. Etter at jeg hadde spilt kansje i 2 timer, og hatt lyden veldig lav, merket jeg en bitteliten suselyd i øret, det har jeg merket før når jeg har spilt, men det forsvinner alltid. Selv mener jeg at det er umulig å få øresus etter bare litt spilling med lav lyd. Også har jeg så i det venstre øret, litt sånn som øre verk. Men jeg har lenge hatt problemer med halsen. vanskelig og svelge osv. Trenger gode svar Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 60% er faktisk ikke så lavt når det kommer til Astro. Har selv mitt headsett på kanskje 10% og mixampen min på noe rundt der også. Selv om kjæresten min kjører det for fult (sånn at jeg hører det gjennom headsettet hans). Men jeg ville prøvd ut å sette ned litt på lyden, prøve det ut litt. 1 Lenke til kommentar
sicios Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Har mitt headsett på 3-8% varierer på hva jeg spiller, hører på musikk osv. Men 2 timer i strekk med headsett høres litt mye ut. Bedre å ta noen pauser i løpet av spillingen fra headsette. Sjekk denne linken mye nytting info: http://nhi.no/sykdommer/ore-nese-hals/symptomer/oresus-veiviser-3488.html?page=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå