Torbjørn Jentoftsen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Skal tru om vi får mere snø i dag??...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hei Torbjørn. Ett av de mest originale og flotte "katteportrettene" jeg har sett. Nydelig bakgrunn med skarpt og fint fokus på katten. I tillegg er det godt eksponert. Arvid. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Veldig flott uttrykk på mons Veldig bra dette Mvh Melvin Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen...... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg vet ikke helt hva, men ett eller annet med dette bildet gjør det veldig veldig bra! Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 DAGENS BILDE: Her har du fanget et fint uttrykk hos katten, Torbjørn. Den ser både skeptisk og undrende ut, og spør du meg ser det mer ut som den lengter mot våren enn mer snø. Med de grønne øynene og den flekkete pelsen (er det en bengaler?) ser den også ut som den hører mer hjemme i jungelen enn snøfonna, noe som gir bildet en morsom kontrast. Flott lys, flotte omgivelser og veldig flott dyr. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hei Torbjørn. Vel fortjent. Gratulerer ! Arvid. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Gratulerer så mye med dagens bilde. Absolutt velfortjent. Fantastisk bilde! Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Tusen takk alle sammen, dette var hyggelig. Dette er katten til min svigersønn i Svolvær.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg