iver1234 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Hei! Etter at det ble lagt gipsplater på veggene i garasjen, så ble det veldig mye gipsrester på betonggulvet, så det jeg lurte på var om det er noen som vet en effektiv måte å fjerne dette på?. Setter pris på råd/ forslag! Endret 14. februar 2014 av iver1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Har ingen erfaring med dette, men ville forsøkt slik: 1: Koste bort alt det som er løst 2: Støvsuge grundig 3: Dersom det er noe igjen, vaske gulvet. Dersom du skal bruke garasjen til bil(er), blir det fort skittent på gulvet likevel, så punkt 3 er litt waste... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hvis du har en gammel støvsuger du ikke bruker inne så hadde jeg støvsugd. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Gips lar seg lett vaske vekk med vann. Du kan bruke hageslange, høytrykkspyler etc. Men forslagene om å bruke feikost og støvsuger, i alle fall til å ta det meste er godt av to grunner: - Å spyle med vann kan gjøre det glatt i og utenfor garasjen om vinteren. - Gipsplater går i oppløsning dersom du spruter for mye vann på dem, i alle fall hvis det ikke er spesialgips for fuktig miljø (GU, GU-X og hva de nå heter). Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Trur det er viktig med en støvsuger man ikke bruker inne. Støvsugde nettop ovnen min og poff sa det og hele stua er full av aske. Støvsugeren døde også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå