-YC4D2D4U Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Lurer på hvor lenge denne prossesoren vil holde ut med tanke på gaming i framtiden osv. Vet at 4670k er bedre med tanke på OC, men har ingen planer om å OC. Så hvor bra er Intel Core i5 4670 for gaming uten å OC? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Om du er en gamer så kan du komme til å angre på at du ikke kjøper en K prosessor og skviser ut den ekstra ytelsen. Kjører min 4670K på 4.4Ghz og det hjelper på ytelsen. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Om du ikke har noe interesse for OC så duger den fint lenge til. Tipper 2-3 år. Lenke til kommentar
PCFreak.no Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Varer lett 2-3 år. Bruk heller litt ekstra på skjermkort som pleier å falle av litt før Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Den tre år gamle 2500k og 2600k holder fortsatt god stand, men jeg tenker jeg skal oppgradere neste år når Skylake kommer ut. Lenke til kommentar
myth™ Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Kjøp en ulåst prosessor. Du kommer ikke til å angre på det når tiden er rett for å overclocke. Det sparer du penger på. Vannkjølingsystemene for CPU idag er lukket system og veldig enkle og motere. Ikke er de dyre heller. Dessuten er softwaren så bra på hovedkortene nå at du trykker på en knapp så har du overklokket CPU'en stabilt. Roting i bios for å overclocke og prøve å feile tiden er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå