doro8 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Sannsynligheten er minst 80% han starter siste etappen fire skuddår bak de første 3-5 lagene. Da har han null reell sjangse til å komme i mål på medaljeplass. Og han har daffet rundt i turtempo nok i dette OL. Så den gleden bør han overlate den som måtte føle seg fristet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Etter resultatene til andre i siste løp, bør han vel få sjansen. Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 ENIG i det. Han har også fått sjangsen. Skal jo selv avgjøre om han skal gå. Mitt spørsmål er om han bør si JA eller NEI. Og mitt svar er NEI. Alle som er uenig i det, bes begrunne hvorfor han bør si JA. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Åja. Har ikke fulgt noe med på cirkus Northuge jeg, Nei det får jo bli som han føler for sjøl. Det spørs vel om det forligge signaler om forbedringer det; form, smøring etc Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Med Northug i drittform har egentlig hele OL dabbet ganske av..trist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå