John Kr Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei folkens Jeg har ramlet litt av lasset når det gjelder lydkort. Jeg kjører for tiden bare med det innebygde lydkortet, tenkte kaskje at det var påtide å bestille noe bra. Dette korte har jeg i den andre P4 PC'en min Creative SB Audigy Player Lydkort PCI. Den fungerer bra det. Hva med dette, Creative SB Audigy 2. Dersom jeg kjøper "bulk" hva da med software/spillere? Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Audigy 2 er absolutt å anbefale.. bulk er kun drivere og nødvendige kabler(i dette tilfellet, lydkabel fra cdrom til lydkort) og uten eske... Retail er med spill, div software osv.. SAMT esken!! hjalp det? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Joda, audigy 2 er absolutt å anbefale. Har selv audigy 2 platinum med alle tenkelige utganger. Lyden er helt konge. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Takker til dere begge for raskt svar. Spill, eske og rammel kan jeg være foruten, men vi er da vell avhengig av CD spiller og equalizer? Til stigfjel Litt off topic. Ser at du har ASUS P4T-E, kan jeg sende deg en PM i morgen med noen spørsmål angående dette HK? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Til stigfjel Litt off topic. Ser at du har ASUS P4T-E, kan jeg sende deg en PM i morgen med noen spørsmål angående dette HK? Den er grei. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei folkens Jeg har ramlet litt av lasset når det gjelder lydkort. Jeg kjører for tiden bare med det innebygde lydkortet, tenkte kaskje at det var påtide å bestille noe bra. Dette korte har jeg i den andre P4 PC'en min Creative SB Audigy Player Lydkort PCI. Den fungerer bra det. Hva med dette, Creative SB Audigy 2. Dersom jeg kjøper "bulk" hva da med software/spillere? Det har nettopp kommet ut en ny, forbedret versjon av Audigy2 som heter Audigy2 ZS. Nytt er blant annet støtte for 7.1 surround og EAX 4.0 Hvis jeg skulle kjøpt nytt lydkort i dag ville jeg kjøpt Audigy2 ZS: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl Test av Audigy2 ZS og Audigy2 ZS Platinum Pro: http://www.tomshardware.com/video/20031007/index.html Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis du ikke har et 7.1 surround anlegg å koble lydkortet til, så er det kanskje like greit å spare de ekstra kronene ZS utgaven koster, og gå for standard versjona. Lyden skal være lik, spessielt med tranke på at de er bygget rundt samme chip. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Det ble et Audigy2 retail kort. Valgte retail pga medfølgende spillere (software) Takker for tipset - skal fortelle hvordan det ble. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Fikk mitt Audigy2 kort i dag. For å si det slik så ble det noe annen lyd å få dette kortet på plass i forhold til "on board" kort (AC97). Jeg kjøpte retail eske. Så langt svært bra (6). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå