stordraugen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er det noen som vet hvor det er å få kjøpt fanduct? de hadde noen på microplex men de er ikke der mer Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er du litt fingernem, kan du relativt lett lage noe slikt sjøl. Plast, papp eller blikk kan jo være passende materialer. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Leter etter slik selv også. Må vel bli en rørlegger eller en blikkenslager eller noe slik da :o Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 dra innom en bilstereobutikk og spørr etter bassrefleksrør. de får du i forskjellige størrelser og utforming. som oftest er de i plast eller papp. rørleggerforretninger har også rør i forskjellige dimensjoner, men det kan være vanskeligere og benytte f.eks. avløpsrør siden plasten er "feit" og det er vanskelig og få lakk/sparkel til å sitte (har brukt slik selv, med forholdsvis godt resultat). Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 http://www.biltema.no/products/product.asp...4&iItemId=19137 http://www.biltema.no/products/product.asp...4&iItemId=19160 Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Den siste var ganske fin, men vil ikke 100mm i diameter bli for lite for en 120mm? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Här är en artikel hur du enkelt och billigt gör din egen: The Ultimate Ducting Guide Hälsningar Olle Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Den var fin den, men jeg trenger rør med en kant slik at jeg kan skjule kuttinga mi. Skal kutte i plast vettu Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Den var fin den, men jeg trenger rør med en kant slik at jeg kan skjule kuttinga mi. Skal kutte i plast vettu Et tips for å skjule "kuttekanter" er å splitte en vanlig sort skjøteledning (230v) og ta ut lederne, dermed har du en fleksibel hylse som du kan tre innpå "kuttekanten". Festes f.eks med limpistol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå