AleksanderF92 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei, en kompis har nettopp bestilt seg ny pc. Men alt som dukker opp på skjermen er en haug vertikale linjer som ser ut til å få tilfeldig farge for hver oppstart.(Søkte litt, men fant ikke svaret jeg lette etter... Men virker som de linjene vises i de tilfellene skjermkortet ikke starter?Her er spesifikasjonene til pcn:https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1350363&su=711693FB-1448-4768-B4A2-AE5A13CEC006Noen ideer? Jeg er litt blank på debugging av nye kretskort som ikke viser noe på skjermen. Men kan informere om at det lyser opp systematisk i 1 sekund på alle komponent-lampene. Så TROOOR uten å si noe sikkert at den booter ok med unntak av skjermkortet?Uansett, ikke ta ordet mitt på det. Hva trur du er feil i denne situasjonen? Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Nvm, fant nettopp ut at HDMI ingangen på dette kortet krever driver før den virker. Må holde oss til dvi til det er ordnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå