TST Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Spillbransjens egen prisutdeling ble avholdt torsdag kveld.Her er årets vinnere av Gullstikka Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Interessant at Battlefield 4 vinner når det etter sigende fremdeles ikke fungerer skikkelig. 5 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Her var det så mye jeg savnet/var uenig i at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Ingen sjangere for de største overraskelsene og mindre utviklere? 4 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hele denne lista er jo bare tull.. Er disse dommerne i det hele tatt up-to-date med spill? Oo Årets skytespill: Battlefield 4 - Lo godt her. Årets actionspill: Grand Theft Auto V - Lo godt her også. Gullstikka-prisen: The Gathering - Her lo jeg best, TG satser på casual gaming og får en pris for det, stakkars, det ser ikke bra ut for eSport i Norge om den største aktøren blir hyllet for å IKKE ha med eSport. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Uenig i mange her, men er enig i Årets skytespill. 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Er vel ganske likt hva Gamers redaksjon og lesere kom fram til. Morsomt når man tenker på all ståheien som det var rundt fjorårets Gullstikka, og hva innleggene i tråden her kommer til å fokusere på. Endret 14. februar 2014 av radiohodet Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Damn. Vi kunne da trollet bedre med casualprisen ? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Interessant at Battlefield 4 vinner når det etter sigende fremdeles ikke fungerer skikkelig. Gullstiken er ikkje skjent for og være veldig seriøst . Nominerer kun AAA tittler der stemmene er mer eller mindre "salg", om du følgt med tilbake når dei hadde sending(2008 veldig merke) var det folk som åpenbart ikkje spillte mye spill som drev showet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvorfor er det redaksjonen i Gamereactor som står for dette her? Prisene er litt merkelige, spesielt The Gathering. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Interessant at Battlefield 4 vinner når det etter sigende fremdeles ikke fungerer skikkelig. Spørs hva folk legger i ordet fungerer. For min del så har jeg få til ingen problemer. De jeg har er små. Får f.eks. ikke alltid til å komme inn i spillet første gang jeg prøver noen ganger. Slitsomt tull som krever 30 sekunder ekstra fra meg. Ikke noe å gå bananas over. Men sånt ellers så synes jeg ikke at BF4 burde vunnet :o 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Hvorfor er det redaksjonen i Gamereactor som står for dette her? Prisene er litt merkelige, spesielt The Gathering. Andre redaksjoner takket nei til å danne en jury i år på grunn av uenighet om vilkårene. Gamereactor takket ja til å være mediepartner og streamet utdelingen i går kveld. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hm, jeg er uenig i alle disse. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Pinlig opplegg. Trenger vi denne prisutdelingen? Hadde det ikke vært bedre med en utdelinge som fokuserte utelukkende på norske spill? 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Denne pris utdelingen er helt irrelevant. Har ikke fult med i år, men i tidligere år så har kandidater blitt nominert på bakgrunn av salgstall (og så er det vel noen få som blir plukket ut med andre kriterier), og det er ingen automatikk i at spill som selger bra er gode spill som fortjener priser. Dette er bransjen som organiserer sin egen pris utdeling for å hylle seg selv. Muligens ikke ulikt mange andre prisutdelinger, noe som gjør de fleste prisutdelinger irrelevante, men det kommer veldig an på hvilke kriterier som blir lagt til grunn for nominasjonene og evt. vinnerne. Lenke til kommentar
ButterScotch Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Pinlig opplegg. Trenger vi denne prisutdelingen? Hadde det ikke vært bedre med en utdelinge som fokuserte utelukkende på norske spill? Helt enig! Typisk norsk skal vi ikke fremheve vår egen spillindustri, men fylle opp med utenlandske blockbusters i stedet. Det er mange norske utviklere som trenger oppmerksomhet, og dette kunne vært en skikkelig pådriver for det! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Parodien er komplett når Gamereactor står for det "redaksjonsfaglige" elementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå