BALT3 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Er ikke et dårlig spill nei, men er bare så mye annet som er bedre man kan bruke tiden sin på. som? smaken er som baken. Ikke tro du vet best hva folk liker å bruke tiden sin på. Har jeg snakket om noen andre? Nei, jeg sier bare MIN mening. Med mindre du skriver "Min mening er at det finnes andre ting for meg å bruke min tid på..." så vil det alltid være en eller annen kverulant som tolker det du skriver som "Det er et ubestridelig, vitenskapelig faktum at dette spillet suger". Sånn er det bare... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Nah, spilte litt ikveld igjen og må si at dette er nok neppe noe for meg. Elendige maps, haugevis av snipere som bruker børsa som om det skulle vært assault rifle, aimbot gun, teite bots og generelt veldig lite strategi og taktikk. For å toppe det hele har de ikke giddet å implementere dedikerte servere heller. Dette spillet er for konsollfolket. 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Nah, spilte litt ikveld igjen og må si at dette er nok neppe noe for meg. Elendige maps, haugevis av snipere som bruker børsa som om det skulle vært assault rifle, aimbot gun, teite bots og generelt veldig lite strategi og taktikk. For å toppe det hele har de ikke giddet å implementere dedikerte servere heller. Dette spillet er for konsollfolket. For å toppe det hele er det faktisk dedikerte servere.. Endret 20. februar 2014 av Konamixx Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Nah, spilte litt ikveld igjen og må si at dette er nok neppe noe for meg. Elendige maps, haugevis av snipere som bruker børsa som om det skulle vært assault rifle, aimbot gun, teite bots og generelt veldig lite strategi og taktikk. For å toppe det hele har de ikke giddet å implementere dedikerte servere heller. Dette spillet er for konsollfolket.For å toppe det hele er det faktisk dedikerte servere.. Men man kan ikkje velge server? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Nope. Det finnes ingen server browser, men det er fremdeles dedikerte servere. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det er lenge siden jeg har hatt det så gøy med FPS som jeg har det med Titanfall. Endelig noe annet å spille på Lan, ikke bare BF4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 For å toppe det hele er det faktisk dedikerte servere..Det er jo hvertfall positivt, men det "matchmaking opplegget" sitt kunne de sendt rett på skraphaugen. Hvorfor skal det være så vanskelig å få til en enkel serverbrowser? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Det er nok ikke så vanskelig, men heller et bevist valg av respawn entertainment. Endret 20. februar 2014 av Cpt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Var egentlig det jeg underforstått mente med spørsmålet: Hvorfor i all verden er det så vanskelig å ta et valg om å implementere dette? Er det fordi konsollfolket er fullstendig ukritiske og dermed velger de den absolutt simpleste løsningen de klarer? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det har nok noe å gjøre med server valget. Er ikke sikkert MS gav de noe annet valg. De kjører tross alt på serverparken til MS. 1 Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om betaen slutter/stenger idag, eller om Respawn/Ms har gjort den åpen så vi fortsatt kan spille ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det har nok noe å gjøre med server valget. Er ikke sikkert MS gav de noe annet valg. De kjører tross alt på serverparken til MS.Er jo ytterst tvilsomt at MS skulle legge noen restriksjoner på akkurat det der. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om betaen slutter/stenger idag, eller om Respawn/Ms har gjort den åpen så vi fortsatt kan spille ? Endte kl. 03.00 natt til i dag. Hvis jeg ikke leste helt feil i går da. http://www.slashgear.com/titanfall-beta-down-tonight-done-until-march-11th-19317429/ Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om betaen slutter/stenger idag, eller om Respawn/Ms har gjort den åpen så vi fortsatt kan spille ? Endte kl. 03.00 natt til i dag. Hvis jeg ikke leste helt feil i går da. http://www.slashgear.com/titanfall-beta-down-tonight-done-until-march-11th-19317429/ Ah oki. Surt, men takk for svar! Uansett ikke lenge til spillet kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå