Bahamut Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Noen andre som har fått BETA nøkkel? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jepp, var i mailen i dagtidlig Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Venter forsatt her, håper virkelig eg får en mail. Hvor lenge er den tilgjengelig og hvor lenge sender de ut nøkler? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvis du blir plukket ut skal du få mailen innen 17 feb. 23.59 mener jeg det stod en plass. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvis du blir plukket ut skal du få mailen innen 17 feb. 23.59 mener jeg det stod en plass. Får ikke håpe eg må vente så lenge, frihelg og tid til å spille, bare å krysse fingrene Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Fikk også mail i dag. Bruker gmail, så den havnet i "promotions"-undermappen som nylig har dukket opp. Fikk altså ikke push notification på mobilen min. Mailen dukka opp klokka halv syv i dag morges. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hadde helt glemt av at jeg meldte meg på før jeg så denne tråden, og jaggu meg lå den en beta-nøkkel i mailen også! Lenke til kommentar
crayonqq Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har meldt meg opp på beta, men ikke fått. Hvis noen har til overs setter jeg pris på PM! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Titanfall virker veldig lovende Jeg fryktet at Titanene skulle være alt for op, men virker veldig balansert etter min mening. Rimelig lett å drive også fikk 120fps med alle settings på high. Blir nok en gøy helg dette her Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Titanfall virker veldig lovende Jeg fryktet at Titanene skulle være alt for op, men virker veldig balansert etter min mening. Rimelig lett å drive også fikk 120fps med alle settings på high. Blir nok en gøy helg dette her Høres bra ut. Enda ikke fått noe selv, endelig en fri helg og tid til å spille. Er enda tid til få nøkkelen. Får man mail når man registrer seg til Beta? Altså en confirmation mail. Gjorde det gjennom mobilen, den var helt fucket på den siden man registrerte seg. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Er det noe som er en fordel med tanke på hvem de velger? Lenke til kommentar
nitelite666 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvis noen har en nøkkel til overs, for all del tar jeg hjerterlig imot! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Dette spillet er bare helt awesome etter min mening. Det virker som veldig balansert. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har en litt sånn "morro i noen uker" feeling, det kan være og håper at det kun er fordi det er en beta med ikke så altfor mye å gjøre.. Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg storkoser meg ihvertfall. Tok opp en liten snutt med derpyderp for å vise noen jeg spiller med, i tillegg til noen screenshots. Utrolig hvor bra Source motoren holder seg https://drive.google.com/file/d/0B3vhwl1mF8a3Zm1sU2JaV3ZSM3M/edit?usp=sharingHUD'en er ikke optimal for størrelsen jeg spiller i, så den er litt wonky. Men det bryr jeg meg tre kattelorter om. Kjører utrolig lett, selv med alt makset. Vil nok kunne spilles veldig greit, selv på minimalt med maskinvare.Lykke til med beta-keys, er utrolig morro for min del ihvertfall. Føles som en lett blanding av Mirrors Edge, Unreal Tournament, Tribes og Front Mission Evolved for meg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Tar gjerne imot en nøkkel hvis noen har til overs. Frustrerer meg noe helt sinnsykt at jeg ikke har blitt invitert til dette Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Tar gjerne imot en nøkkel hvis noen har til overs. Frustrerer meg noe helt sinnsykt at jeg ikke har blitt invitert til dette Er vel ikke for sent enda? Eg venter også enda. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 De har nok ikke sendt ut alle enda tror jeg. Ikke helt blåst av banen enda, tror ikke det blir kjøp med det første uansett. Greit å få prøvd det ut først i alle fall. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Synes ærlig talt ikke spillet ser no' særlig fett ut, men har nå bedt om en beta-key, så får vi se. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Kommer meg ikke inn på matchmaking, bare søker og søker. Er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå