Oddveig Henny Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 En våt fornøyelse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei Oddveig. Her har du stått så nære vannet at du har fått dråper på linsa ser jeg,men jeg liker det lave standpunktet. Godt komponert bilde . Uten personen hadde det blitt ganske ordinært så et stort pluss for å inkludere den Arvid. Lenke til kommentar
Oddveig Henny Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Hei Oddveig. Her har du stått så nære vannet at du har fått dråper på linsa ser jeg,men jeg liker det lave standpunktet. Godt komponert bilde . Uten personen hadde det blitt ganske ordinært så et stort pluss for å inkludere den Arvid. Tusen takk Arvid for kommentaren :-) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Flott bilde, med en komposisjon som hever bildets kvalitet. Det blir rett og slett mer intresangt å se på fra denne posisjonen. Lenke til kommentar
Oddveig Henny Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Tusen takk fotopoulsen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg