Ida Oftebro Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Programvaren blir stadig smartere.Google kjenner igjen dama Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Helt utrolig. Det er jo sånn som man gjorde på mobiler for kun ti år siden.... AtW 3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Helt utrolig. Det er jo sånn som man gjorde på mobiler for kun ti år siden.... AtW Ja, nå setter du jo virkelig tonen for resten av tråden. God stemning... Flott at det kommer til Google Now. Er så og si den eneste funksjonen jeg bruker på Siri. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Helt utrolig. Det er jo sånn som man gjorde på mobiler for kun ti år siden.... AtW Ja, nå setter du jo virkelig tonen for resten av tråden. God stemning... Flott at det kommer til Google Now. Er så og si den eneste funksjonen jeg bruker på Siri. Skal jeg liksom være positiv til en eldgammel funksjon som jeg hadde på min HTC tytn2 og andre mobiler som er enda eldre? Det er på nivå med å være positivt innstilt til at man endelig kan endre ringetone. Jeg ser ikke noe poeng i å være kunstig positiv til alt, spesielt ikke når det er en så selvsagt funksjon. AtW Lenke til kommentar
Tøffingenes hersker Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Windows Phone kan gjøre dette allerede 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Windows Phone kan gjøre dette allerede Det kan iOS også, men her er det snakk om Google Now. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Windows Phone kan gjøre dette allerede Windows mobile kunne dette.... AtW Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Utrolig agurknytt om en funksjon som har eksistert på diverse OS i en lang årrekke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg