igxx Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei, har hatt flere problemer de siste 2-3 årene med Starsjonær pcen og spurt flere ganger på forumet uten å få det fikset, så har endt opp med kjøp av nytt utstyr osv. problemet: Kjøpte meg nytt headsett vengeance 2100 som er trådløst og har fungert helt til i dag ca 3 uker siden jeg kjøpte det. Det er ikke mulig å slå det av, og det orange lyset (som indigerer om den lader osv) er på hele tiden selv om det ikke er tilkoblet noe. det samme gjelder det blå lyset som tilsier at det er tilkoblet senderen. Hvordan får jeg fikset dette? på enhetsbehandling ser det slik ut: Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Gå på nettsiden til leverandøren av utstyret, finn din modell å last ned driveren. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Gå på nettsiden til leverandøren av utstyret, finn din modell å last ned driveren. Det har jeg gjort for lenge siden? måtte nesten ha det for at headsettet skulle kunne fungere normalt . Lenke til kommentar
igxx Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Oppdatering dette kom også opp: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå