Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Java blokkerer program i å kjøre

Anbefalte innlegg

Helvettes java blokkerer både nettbanken og skatteetaten sine tjenester, kommer opp en melding der det står, av sikkerhetsgrunner er programmet blokkert fra å kjøre. Dette skjedde etter at jeg måtte oppdatere java i dag før jeg tok det i bruk. Hvordan får jeg bort dette? virker ikke på verken firefox eller explorer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helvettes java blokkerer både nettbanken og skatteetaten sine tjenester, kommer opp en melding der det står, av sikkerhetsgrunner er programmet blokkert fra å kjøre. Dette skjedde etter at jeg måtte oppdatere java i dag før jeg tok det i bruk. Hvordan får jeg bort dette? virker ikke på verken firefox eller explorer

Gå inn i java kontrollpanelet, og under security skal du kunne legge til siden du stoler på eller noe i den duren, har hatt en del pcen her på jobben med samme problemet i det siste..

Altså Kontrollpanel -> Java -> Security (tab) -> (add trusted site, husker ikke nøyaktig hva det står i farta)

Deretter vil du få opp et valg neste gang du går inn på nettbank e.l hvor du kan trykke Run/Kjør

Endret av ole a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...