c-bool Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Helvettes java blokkerer både nettbanken og skatteetaten sine tjenester, kommer opp en melding der det står, av sikkerhetsgrunner er programmet blokkert fra å kjøre. Dette skjedde etter at jeg måtte oppdatere java i dag før jeg tok det i bruk. Hvordan får jeg bort dette? virker ikke på verken firefox eller explorer Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Operativsystem? Vanligvis når du får den meldingen får du også et valg om å tillate Java å kjøre. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Your Security settings have blocked an untrusted Application from running. det er meldingen som kommer opp, Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 operativsystem og nettleser? Lenke til kommentar
ole a Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Helvettes java blokkerer både nettbanken og skatteetaten sine tjenester, kommer opp en melding der det står, av sikkerhetsgrunner er programmet blokkert fra å kjøre. Dette skjedde etter at jeg måtte oppdatere java i dag før jeg tok det i bruk. Hvordan får jeg bort dette? virker ikke på verken firefox eller explorer Gå inn i java kontrollpanelet, og under security skal du kunne legge til siden du stoler på eller noe i den duren, har hatt en del pcen her på jobben med samme problemet i det siste.. Altså Kontrollpanel -> Java -> Security (tab) -> (add trusted site, husker ikke nøyaktig hva det står i farta) Deretter vil du få opp et valg neste gang du går inn på nettbank e.l hvor du kan trykke Run/Kjør Endret 14. februar 2014 av ole a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå