Erik--- Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i nevnte objektiv? Fotovideo har antatt lev om 26 dager, finner ingen andre. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 jøss. ..., rart at ingen har dette inne nå ... ? Kan jo sette en "ønskes kjøpt" på foto.no. Lenke til kommentar
bjornthun Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det er nettopp kommet en ny versjon hvor man kan velge om blenderringen skal ha klikkstopp eller ikke, dermed kan man blender endres lydløst ved videobruk. Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 ebay pleier en jo å kunne finne det meste... Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Ja men da kommer fot MVA i tillegg. Og toll? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 JapanPhoto har det også for kjøp i nettbutikken (hence : finner det ikke hos noen andre) - men heller ikke der på lager. Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Det er nettopp kommet en ny versjon hvor man kan velge om blenderringen skal ha klikkstopp eller ikke, dermed kan man blender endres lydløst ved videobruk. Jeg finner ingen informasjon om dette? Har du noen linker? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg finner ingen informasjon om dette? Har du noen linker? http://www.dpreview.com/news/2014/02/13/cosina-updates-voigtlander-nokton-25mm-f0-95-with-clickless-aperture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå