Joachim_F Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det lekre bilspillet har fått ny trailer.Bekrefter at Project CARS kommer i år Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Et spill jeg virkelig angrer på at jeg ikke backet. Men gler mej enormt til dette blir utgitt ! 1 Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ser ut som akkurat det spillet jeg har ønsket meg til PC i lang tid! Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Project Cars skal skaffes til PS4 Gleder meg enormt! Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Project CARS har ikke rally. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Grid 2 innfridde ikke, håper dette gjør det. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ser skikkelig bra ut! Gleder meg enormt! Som Evil-Duck så er dette også et spill jeg angrer på at jeg ikke kunne backe opp. Project Cars skal skaffes til PS4 Gleder meg enormt! Vil advare mot mulig høy input lag. Shift-spillene til konsoll slet veldig med dette og ble aldri patchet. Jeg kjøpte spillet til PS3, prøvde det og la det vekk. Aldri spilt det siden, helt ubrukelig. Synd, for spillet var bra ellers. Men, venter du litt så ser du jo de seriøse anmeldelsene og eventuelt klager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå