mactiss Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Er det noen med kunnskap til dette spesifikke kulehode her, eller i hvert fall dette fabrikatet? http://interfoto.no/nettbutikk/stativer/sirui/stativhoder/Sirui-Kulehode-K-20X-Arca-Swiss-festesystem-K-20X-p0000042774.aspx Om en sammenligner dette med andre kulehoder i samme «vektklasse» må en etter mitt skjønn betydelig opp i pris. Betyr det at dette ikke er så bra og priset deretter eller hva kan årsaken være. Ser de selger det hos flere seriøse forhandlere så det skulle vel i alle fall tale for kvalitet? Også et stort pluss at de kjører Arca Swiss festesystem. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da ville jeg nok heller lagt til noen kroner for dette kulehodet... Lenke til kommentar
asdfljkøkdasfjlø Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da ville jeg nok heller lagt til noen kroner for dette kulehodet... Hvilket? Kan du ikke legge ved en link? Bare et slikt bilde er helt ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det står K-40X på hodet på bildet..http://interfoto.no/nettbutikk/stativer/sirui/stativhoder/Sirui-Kulehode-K-40X-Arca-Swiss-festesystem-K-40X-p0000042772.aspx Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Da ville jeg nok heller lagt til noen kroner for dette kulehodet... ...Bare et slikt bilde er helt ubrukelig. Ikke hvis man er i stand til å lese... Endret 15. februar 2014 av flageborg Lenke til kommentar
mactiss Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Ettersom ingen har noe kunnskap om dette, tar jeg sjansen og bestiller jeg et i str 30. Dette burde holde til mitt bruk. Var i hvertfall billig, så håper jeg det beste:-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ikke hvis man er i stand til å lese... Enklere hvis posteren gidder å skrive navnet - og hvis du gidder å finne bilde, så gidder du sikkert å legge ved en link også. Lenke til kommentar
studentZ Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Er det en sånn man bruker til slider også? For å holde camera horisontalt hvis slider er skråstilt? Ser etter noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå