Gå til innhold

HTC one, får ikke oppdatert og dårlig kamera.

Anbefalte innlegg

Har en HTC one med den nest nyeste oppdateringen. Ønsker å oppdatere til den siste, men om jeg går til systemoppdatering og velger last ned får jeg opp "systemoppdatering mislyktes" i statusbaren.. Noen som vet hva dette kommer av? Har wifi aktivert.

Opplever også at bilder jeg tar på halvmørke steder får et rødskjær over seg. Skjer ikke om det er dagslys eller gode lysforhold. Noen som vet hva dette kommer av, eventuelt hva jeg kan gjøre for å hindre det? Kan legge til et bilde om problemet er nytt eller dere vil ha et eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kamera er hardwareproblem, min har akkurat det samme. Hvis jeg holder for linsa og starter kameraet, går det gradvis fra svart til knall rosa i løpet av et minutts tid. Mistenker at der har med varme å gjøre, da det er mye bedre ute i vinterkulda (dvs, tar lenger tid).

Har ikke prøvd reklamere på det ennå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en HTC one med den nest nyeste oppdateringen. Ønsker å oppdatere til den siste, men om jeg går til systemoppdatering og velger last ned får jeg opp "systemoppdatering mislyktes" i statusbaren.. Noen som vet hva dette kommer av? Har wifi aktivert.

Opplever også at bilder jeg tar på halvmørke steder får et rødskjær over seg. Skjer ikke om det er dagslys eller gode lysforhold. Noen som vet hva dette kommer av, eventuelt hva jeg kan gjøre for å hindre det? Kan legge til et bilde om problemet er nytt eller dere vil ha et eksempel.

Kamera er hardwareproblem, min har akkurat det samme. Hvis jeg holder for linsa og starter kameraet, går det gradvis fra svart til knall rosa i løpet av et minutts tid. Mistenker at der har med varme å gjøre, da det er mye bedre ute i vinterkulda (dvs, tar lenger tid).

Har ikke prøvd reklamere på det ennå.

Jeg sliter med det samme problemet. Bilder som blir tatt i svakt lys får et rosa/fiolett skjær over seg, da helst innebilder. Dette må jo være et kjent problem da det ofte kommer opp i diverse forum.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ser jo dette er lenge siden, men dere har sikkert gjort som meg. Kjøpt en brukt telefon. Om da selger har åpnet den så dere kan benytte alle abonnement på den, kan det være gjort ulovlig. Og da blir de ikke oppdatert. Måtte betale like mye som om jeg kjøpte ny tlf. Så pass på når dere kjøper brukt. Få garanti for at den er lovlig låst opp. 

Det skal visstnok være mulig å få det til via noen nettsider, men har ikke funnet den enda. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...