Ulv Sandberg Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Botanisk Akt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei, Ulv. Et iøynefallende bilde med en velvalgt tittel ... ! Særdeles fint lys, og strukturen i bildet passer svært bra. Du har en fabelaktig evne til å gi bildene dine "et uttrykk som gjør inntrykk" ! Dette bildet "hører hjemme" på en vegg ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei Ulv Må si meg veldig enig med Albert her. Spesielt liker jeg godt bruken av kornet struktur i bildet som løfter bildet veldig i mine øyne. Får fornemmelsen av noe skulpturelt litt grovt hugget i stein. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei Ulv. Må si meg enig med de to andre her. Ble særdeles flott dette. Minner meg om en litt frodig dame som "kniper" igjen Arvid. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Takker og bukker for fine kommentarer Albert, Jan og Arvid...jeg synes ihvertfall personlig at det er en feminin form på en uutsprunget tulipan...:-) mvh Ulv Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Sanselig og vakkert et flott arbeide! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Sanselig og vakkert et flott arbeide! Hilsen Tove Takker så mye for kommentaren Tove! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg