pmba Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Teller lanserer kontaktløse betalinger i Norge.Nå kan du kjøpe McDonalds-burger med mobilen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Men du kan forsatt ikke bestille mat som du kan hos Burger King! Er pokker så genialt! På jobben så legger vi inn våre bestillinger og henter det i lunsjen. Slepper å vente på alt, og du får det som du ønsker! Mc D? Ville likt å handle der og, men tar altfor lang tid. Endret 14. februar 2014 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
allmon84 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 noen som vet hvordan dette vil fungere? blir beløpet trukket fra mobilregningen, eller kan man registrere bankkort mot denne tjenesten. har funnet ut at jeg har en mobil med støtte for NFC men aner ikke hva som skal til for å bruke dette Lenke til kommentar
JoakimGr95 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 noen som vet hvordan dette vil fungere? blir beløpet trukket fra mobilregningen, eller kan man registrere bankkort mot denne tjenesten. har funnet ut at jeg har en mobil med støtte for NFC men aner ikke hva som skal til for å bruke dette Bruker nok Google Wallet, som bruker saldoen fra kortet ditt. Denne tjenesten brukes allerede når du kjøper apper fra Google Play. 1 Lenke til kommentar
pmba Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Denne artikkelen ble skrevet i november 2012, men forklarer fint hvordan det fungerer :-) 1 Lenke til kommentar
allmon84 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ser at dette er avhengig av leverandøren, i mitt tilfelle NetCom. så gjetter på denne tjenesten ikke blir tilgjengelig før tidligst 2020 for meg :-/ Lenke til kommentar
Horge Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Men du kan forsatt ikke bestille mat som du kan hos Burger King! Amen! Vi har dessverre bare McDonalds her i strøket hvor jeg jobber. At det tydeligvis skal være så utrolig vrient å få til samme løsning som BK, er helt utrolig. Fredagstradisjonen er burgerlunsj, og tenk så mye spart tid og økt fornøydhet vi hadde fått dersom vi kunne skreddersy bestilling i forkant. Selv når jeg er på steder hvor både McD og BK er tilgjengelig, så velger jeg alltid BK ene og alene fordi jeg der kan skreddersy burgeren - og tenk så mye bedre fortjenestemargin BK får nå jeg legger på dobbel ost og dobbel bacon. <se på klokka> Hurra, nå er det ganske nøyaktig en halvtime til jeg skal stå i kø hos klovnen! </> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hva skjedde egentlig med valyou? Skulle ikke de komme i gang i løpet av fjoråret? Enn det forgjettede samarbeidet mellom Netcom, Tele2 og Telenor? Lenke til kommentar
voice- Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Bankkort med NFC som ikke krever PIN? Vet de har det i statene, og det er en sikkerhetsrisiko. Man kan knabbe penger ganske enkelt fra folk med dette. Håper (men tror ikke) at dette er er valgfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg