Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter å få den i rumpa ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør deg selv om du liker "å få den" i rumpa.

er ikke homo

Anonymous poster hash: 863d2...82f

Tvillingsjel svarte egentlig veldig bra.

Mange kaller prostatakjertelen "mannens g-punkt". En av måtene å stimulere det på, er "inn bakvegen". Det handler absolutt ikke om å være homo. Men være åpen for å prøve nye ting - det værste som skjer, er at man finner ut at det ikke var noe spess - men plutselig finner man noe man likte.

Lenke til kommentar

Liker jenter å få den i Rumpa? Er det noe forskjell, kanskje også bedre? Nå vil jeg helst få svar fra jenter.

Anonymous poster hash: 863d2...82f

Det er vel individuelt. Har vært borti kvinner som elsker analsex og de som overhode ikke vil ha en finger eller bli slikket der bak. Så det er helt individuelt.

Lenke til kommentar

Endel liker vel det, ja, det har jeg lest. Det er ikke noe spørsmål. Det som er interessant, er hvorfor. Menn har jo som nevnt over prostata, men etter hva jeg forstår så har ikke kvinner noe slikt der. Det blir vel en mer "psykologisk" tenning, da? Jeg aner ikke jeg, altså, men etter hva jeg forstår så er seksuell nytelse mer psykologisk for kvinner enn menn, i motsetning til fysiologisk. Generally speaking. Flere kvinner enn menn kommer kun ved onani, selv om man setter pris på sex. Nei jeg er ingen ekspert, jeg har bare snappet opp litt her og der.

Lenke til kommentar

Jeg skulle treffe en kvinne i helgen for første gang, og bare etter 30 min med chatting på datingside.. Hun var på hotell i byen i nærheten, og var klar for en deilig helg.

Jeg spurte om hva hun likte, og fikk svar, "Det meste".. Derfor spurte jeg: "Noe du absolutt ikke liker?"

"Bare hold deg unna rompa mi, så går det greit!"

Jeg spurte om hun hadde prøvd før?, Men det sa hun at hun ikke hadde..

Jeg møtte opp, og vi hadde først et glass med alkohol.. Så havnet vi i senga.. Deretter gikk vi ut og fikk noe mat. Så satte vi oss i badekaret..

Jeg begynte å fingre henne.. Og etter en stund begynte jeg og å stryke rundt 2'eren.. og hun nøt det, og etterhvert presset jeg en finger såvidt innforbi, og hun bare stønnet høyere. Men fant ut at vi trengte noe glid.. Fikk tak i det kjapt...

Og da fortsatte jeg fingringen, og ikke lenge hadde jeg hele fingeren inni 2'eren.. Hun var helt i ekstase, og forsiktig inn og ut med fingeren, samtidig som klitten fikk god massasje, så kom hun i en enorm orgasme!

Vi gjorde det et par ganger til, og hun måtte innrømme at hun var blitt en erfaring rikere, og med noe ingen andre hadde fått lov til før! Og det var noe hun absolutt ville gjøre igjen.. ;)

Anonymous poster hash: bf744...82a
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...