lion33 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det er slik at når jeg går på mine spillelister - trykker på nylig lagt til- kommer det opp uten innhold- du kan laste ned musik fra ituens, samme gjelder mine favoritter, klarer ikke å fikse problemet , vet at det skal gjøres på itunes, men vil ikke slette hele spillelisten for å fikse porblemet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det lønner seg alltid å innstille Manuell håndtering i iTunes, da bestemmer man selv hva som skal av/på og man mister ikke ting man ønsker å beholde. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Det lønner seg alltid å innstille Manuell håndtering i iTunes, da bestemmer man selv hva som skal av/på og man mister ikke ting man ønsker å beholde. Hvordan gjør jeg det? alle på en gang. går på spillelister , da må jeg redigere spillelister hver for seg. . Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Plutselig ble nylig lagt til helt borte. den er på itunes men ikke på iphonen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Den ble borte fordi du ikke har krysset av for manuell håndtering. Det gjør du i innstillinger, når en enhet er koblet til iTumes. Se bildet 2 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Den ble borte fordi du ikke har krysset av for manuell håndtering. Det gjør du i innstillinger, når en enhet er koblet til iTumes. Se bildet iTunes-manuell-håndtering.JPG . Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå