rhym Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg ønsker tips til clip-on mikrofoner, da jeg har kjøpt et par Beyerdynamics DT-880 (600 Ohm) og en Aune X1 mkII DAC/hodetelefonforsterker. DT-880en er utrolig nøytral og detaljert, og lar deg derfor oppfatte detaljer man ikke ante var i spillet engang, og derfor er det litt uaktuelt å bruke g930 settet mitt igjen kun for micen Så kan jeg heller selge g930en (selv om wireless er ganske nice). Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Sjekk ut ModMic Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Ja, ModMic.com er en utrolig god mic som er utrolig enkel å montere. Har kun prøvd versjon 3.0 og var så fornøyd at jeg bestilte en til Versjon 4.0 er også rett rundt hjørnet som tilbyr bøyelig mic. Endret 22. februar 2014 av Bahamut Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja, ModMic.com er en utrolig god mic som er utrolig enkel å montere. Har kun prøvd versjon 3.0 og var så fornøyd at jeg bestilte en til Versjon 4.0 er også rett rundt hjørnet som tilbyr bøyelig mic. Jeg ser at disse ligger rett på feil side av 200-kronersgrensa, vet du om de er villige til å oppgi noe lavere verdi på pakka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå