Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som klarer å få orgasme med slapp penis?

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med potensen eller noe her altså, snarere tvert imot.

En dag kom jeg bare plutselig på en snål ide om at jeg skulle se om jeg kunne klare å få orgasme mens penisen var slapp. Ikke fordi jeg tror at det skal være noe diggere eller noe sånt, men mer som en del av det å lære å kontrollere seg selv, og å se om det er mulig å kontrollere opphisselsen og potensen hver for seg.

Men jeg må si at jeg ikke er i nærheten av å få det til. Det jeg gjør er at jeg runker til jeg nesten kommer, for så å vente til den blir slapp. Med en gang jeg begynner å runke igjen, går den rett til værs, så det virker å være helt umulig å miste potensen uten å miste opphisselsen, for så å få seg selv opphisset igjen uten at man får stå på nytt. Men det har vel sin naturlige grunn.

Så da lurer jeg på, er det noen andre som enten har prøvd på dette, og isåfall har klart å få det til, eller har lyst til å teste? Jeg tenker da at det er lov at penisen blir stiv mens man runker, målet er bare at den skal være slapp i det øyeblikket man får orgasme.

Jeg vet at dette er et spørsmål om en helt meningsløs problemstilling altså, men jeg kan med æresord si at tråden bare er startet av nysgjerrighet, og ikke ment som trolling.

Anonymous poster hash: 43c21...8af
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jeg en del erfaring med.

Jeg er også fan av denne typen orgasmekontroll, både alene og med en partner. En orgasme i slapp tilstand føles mye annerledes ut enn en vanlig orgasme, og jeg finner det av og til bedre. I tillegg så pleier jeg (eller partneren) å totalt slutte med stimuli i det orgasmen er i gang - da blir den en "ødelagt" orgasme som preges av en langsom tømming i stedet for den vanlige spruten. I tillegg bevares opphisselsen etterpå, så det er mye lettere å fortsette.

Det å unngå ereksjon er en treningssak. Det er lov å "jukse", altså manuelt hindre penis i å bli stiv - f.eks. ved å bare holde den nedover mens du runker, eller bruke diverse andre hjelpemidler.

Anonymous poster hash: fd908...e77
Lenke til kommentar

Før i tiden var det slik at jeg ikke klarte å runke lengre enn kanskje et minutt før jeg kom. Kan også med hånden på hjertet si at jeg sikkert skulle ha klart å komme innen 15 sekunder om jeg hadde prøvd (om det er noe å skryte av).

Har over tid øvd meg på å holde ut lengre. Jeg merker nå på kroppen når jeg er i ferd med å bli for overivrig og mister kontrollen, så da tar jeg en pause i 2-3 sekunder for å puste ut og ta kontrollen tilbake, slik at det er jeg selv som styrer det, og ikke de overivrige instinktene som vil ha meg til å komme så fort som mulig. Jeg kan nå holde på nesten så lenge jeg vil, og styrer selv når jeg vil gi slipp på kontrollen igjen og gå for orgasmen.

Men så fikk jeg jo som sagt lyst til å utfordre meg selv på det litt "motsatte", å prøve å komme uten at penisen er stiv. Det kan vel bli en litt vanskeligere utfordring nå som jeg har trent meg selv til å holde ut så lenge som mulig, men det må da være en grei evne å kunne styre orgasmen i begge ender av "skalaen".

Anonymous poster hash: 43c21...8af
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...