Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor stor er din bæsj?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Ofte når middagen har lagt seg til ro og jeg er klar til å hardkjøre porselenet, støter jeg på et problem. Stemninga er god og alt går sin gang helt til jeg drar i snora. Da er det ikke sjeldent at snikkersen setter seg fast og tetter igjen hele dovirksomheten. Nei, jeg bruker ikke unødvendig mye papir. Og nei, dette er skjer ikke bare med én bestemt do. Dette har fått meg til å filosofere, og jeg har kommet fram til den konklusjon at jeg muligens har unormalt store bæsjeklumper. For å skaffe meg et brukbart sammenligningsgrunnlag spør jeg dermed diskusjon.no følgende spørsmål: Hvor stor er din bæsj?

Mine klumper har omtrent samme tykkelse som en banan og ca 2/3 av lengden. Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: b572a...bf7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det mange dager mellom hver gang du setter deg på tronen og lar snickersene gnisse mot porselenet?

Kristopher Schau og hans broder hadde en gang i tiden et program på NRK P3, som het Karate. Der diskuterte de mye interessant, bl.a. dritestilling.

Her Schau hadde visstnok samme problem som deg, og løsningen hans var å åpne brunøyet fra større høyde. Da fikk puddingen sånn fart at den passerte vannlåsen uten at han trengte å skylle den ned.

Så neste gang får du lette på ræva før du begynner å trykke. Men husk å sikte godt!

Endret av Karl Skapeland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her Schau hadde visstnok samme problem som deg, og løsningen hans var å åpne brunøyet fra større høyde. Da fikk puddingen sånn fart at den passerte vannlåsen uten at han trengte å skylle den ned.

Så neste gang får du lette på ræva før du begynner å trykke. Men husk å sikte godt!

Et hypotetisk problem med dette er at gullklumpene med så stor fart kan forårsake vannsprut, noe som også er ganske ubehagelig.

Lenke til kommentar

Jeg har ett tips til deg Anonym Diskusjon:

Når du setter deg på ramma neste gang, ta og slepp ut litt av kabelen også knip den, gjenttate ganger så vill ikke doen tette seg. Jeg elsker å knipe kabler, det føles så veldig godt ut. Det er bare en ulempe og det er at du kansje må tørke deg ekstra mye. Men personlig så liker jeg å tørke meg, og se på brunhets nyansen forandre seg for hver gang jeg tar ett nytt tørk. Bare ett vennlig råd, klipp dine kabler! :closedeyes:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Som hovedregel skal en voksen mannskit være såpass stor at du må trekke to ganger. Da forutsettes at toalettet er av den vanlige, europeiske størrelse, dvs. noe for liten etter norske forhold. Porsgrunn Porselen laget i sin tid større toaletter, der gikk alt ned med ett trekk.

Et problem i nyere bygg er at toalettet er plassert feil. Det er best å gjøre fra seg parallelt med jordens magnetfelt. Våre firebente venner passer alltid på dette, det er derfor de svinser rundt for å finne den beste posisjon: http://www.forskning.no/artikler/2014/januar/377535

;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg opplever tetting av porselensseter relativt sjelden her på berget, kanskje en av ti ganger, men pulsen stiger litt hver gang jeg setter meg på tronen med en torpedo i røret når jeg er utomlands. Det er mange faktorer å tenke på når man velger knipetaktikk og slipphøyde. Utforming av mottak og vannstand, tykkelse på rør og vannlås, samt tilgang på eventuelle verktøy. Ingenting er jo som å sjøsette en skikkelig ubåt når du først kobler deg på nettet, og ingenting er som panikken du får når vannstanden nærmer seg kritisk og vidunderet dupper i overflaten.

Alt i alt sitter jeg igjen med inntrykket, etter mange års erfaring på ramma, at nordmenn er større enn gjennomsnittet, når det kommer til føding med mannefitta.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ofte når middagen har lagt seg til ro og jeg er klar til å hardkjøre porselenet, støter jeg på et problem. Stemninga er god og alt går sin gang helt til jeg drar i snora. Da er det ikke sjeldent at snikkersen setter seg fast og tetter igjen hele dovirksomheten. Nei, jeg bruker ikke unødvendig mye papir. Og nei, dette er skjer ikke bare med én bestemt do. Dette har fått meg til å filosofere, og jeg har kommet fram til den konklusjon at jeg muligens har unormalt store bæsjeklumper. For å skaffe meg et brukbart sammenligningsgrunnlag spør jeg dermed diskusjon.no følgende spørsmål: Hvor stor er din bæsj?

Mine klumper har omtrent samme tykkelse som en banan og ca 2/3 av lengden. Er dette vanlig?

Jeg tar den som regel ikke opp for å måle den. Men kommer tilbake med lengde og tyngde seinere.

Lenke til kommentar

Ja, det blir mine også hvis jeg holder meg lenge, så det er nok ganske så vanlig. Hvis du prøver å drite litt oftere så er jeg ganske så sikker på at problemet blir løst :)

Lenke til kommentar

Vanskelig å måle hvor "stor" min bæsj er, da ville jeg ihvertfall trengt et målebeger. Må si jeg misunner dere med faste og fine kabler. Må innimellom dra ned to ganger jeg også, men det er fordi fordi fargen i vannet ikke blir blankt eller at det flyter masse ubåter der. Har nok litt "finere" farge nyanser enn folk flest da, alle varianter av brunt har jeg også i tillegg til sort, rødt og hvitt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hahaha! Takk Gud for at det finnes Internett og muligheter når man sitter på do! Kom over tråden da jeg fikk et kolossalt problem selv når jeg satt på do nå nettopp. Aldri hatt problemer med tett do i den forstand og som følger av dette. Men etter noen uker med sterke medisiner skulle det vise seg at man stadig overrasker seg selv. Jodda! Det hele startet med en helt vanlig do følelse og det kjentes ut som en forstoppelse fra en annen verden. Den skulle ut! Etter en time med pining, skjelvenhet og frysninger rørte den på seg og slapp seg som en murstein i vannet. Geez! Aldri hatt noe så langt og tykt komme ut av enden før. Og der klarte den jaggu å tette doen til de grader. Vannet steg og det var ikke mye dupping her i gården, det var heller mørkt på bunn og alt uten bevegelse. Guri! Grøss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...