Emancipate Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Jeg har en drøss med korte videofiler som jeg noen ganger vil gå igjennom. Og så ønsker jeg at i avspillingsprogrammet skal jeg kunne trykke neste / forrige for å skifte video før jeg er ferdig og uten å gå tilbake til utforsker. Finnes det noe program som gjør dette? Media Player har faktisk en sånn knapp, men den gjør ingenting. Tillegg: Ok, Media Player Classic får til dette, men når jeg går til neste video resettes zoom, så det er ikke optimalt. så jeg tar fortsatt forslag. Endret 13. februar 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 I VLC kan ein iallfall leggje til videoar i speleliste, og bla mellom dei. Usikker kva den gjer med zooming. http://www.videolan.org/vlc/ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Spilleliste kan man ha i alle program. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) I MediaPlayer Classic (ihvertfall MPC-HC (MediaplayerClassicHomeCinema)) kan du beholde zoom, vindusplassering osv. Du må bare rote litt rundt i menyene og finne oppsett for avspilling. Der kan du velge om spiller skal starte i fullscreen, vanlig 1:1 eller huske forrige avspillingsoppsett Endret 14. februar 2014 av newman221 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå