Øystein.F. Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Square Enix Montreal byr på eit noko uventa møte med Agent 47.Neste Hitman blir turbasert Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Yay, elsker turbasert, håper på noe lignende Xcom snart. Lenke til kommentar
dask Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Vet ikke hvorfor, men fikk plutselig lyst å spille Commandos. Den spillserien trenger en reboot. 2 Lenke til kommentar
VatzBalerg Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Skeptisk. Jeg har ikke noe imot turbasert, men det på bildet frister ikke spesielt. Ser ut som et puzzle spill. Vet ikke hvorfor, men fikk plutselig lyst å spille Commandos. Den spillserien trenger en reboot. Enig der. Skulle gjerne hatt mer Commandos eller Desperados, eller noe som ligner. 3 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Er kanskje bare pirk fra min side, men jeg føler ikke 'sniper rifle' har mye å gjøre i norsk siden vi har ordene 'skarpskytterrifle' og 'snikskytterrifle'. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Skeptisk. Jeg har ikke noe imot turbasert, men det på bildet frister ikke spesielt. Ser ut som et puzzle spill. Jepp men det er meningen tror jeg. Dette er et spill for mobiltelefoner og som vi nok vet alle sammen så er 3.person spill kjipt på teflonen Jeg har sett identiske spill (inntrykket mitt av skjermbildet) som ikke er basert på Hitman, men som er ganske bra. Gjenstår å se, lykke til Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Får nesten følelsen av at noen har bomma på datoen, det er ikke 1. april enda. Det der så merkelig ut, men hvem vet, kanskje de får til noe nyskapende? Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Håper bare neste ordentlige hitman spill blir bedre enn absolution Endret 14. februar 2014 av Rairai Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Artig at folk går i fistel når et turbasert strategispill blir FPS (X-Com), mens FPS goes turbasert blir tatt i mot med åpen armer. Tror det sier mest om FPS-sjangeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå