Mechlaz Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hei.Jeg lurer på en ting.Har tenkt å kjøpe meg en Iphone 5S nå siden min nåværende Iphone 5 ikke fungerer så bra lengre.Tingen er at jeg er bundet til et Telenor abonnement med binding fram til slutten av Mai, så hvordan blir det egentlig da?Jeg kan kjøpe meg en Iphone 5S uten operatørlås og føre over sim-kortet fra den gamle Iphone 5 og alt uten noe problem, ikke sant? Så lenge jeg fortsetter å betale ned til bindingen er utgått? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg kan kjøpe meg en Iphone 5S uten operatørlås og føre over sim-kortet fra den gamle Iphone 5 og alt uten noe problem, ikke sant? Så lenge jeg fortsetter å betale ned til bindingen er utgått? Det er helt uproblematisk. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Du kan betale deg ut, spør Telenor om pris og sammenlign med hva det koster deg å beholde abonnement. Og mens du holder på kan du jo sjekke om det finnes billigere operatører for deg (www.telepriser.no) Telefon uten operatørlås tar imot alle sim-kort. Lenke til kommentar
Mechlaz Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Du kan betale deg ut, spør Telenor om pris og sammenlign med hva det koster deg å beholde abonnement. Og mens du holder på kan du jo sjekke om det finnes billigere operatører for deg (www.telepriser.no) Telefon uten operatørlås tar imot alle sim-kort. Takk for svar Om jeg ikke husker feil så kosta det vel litt over 2000 å kansellere bindingen hos Telenor (spurte dem for ikke lenge siden), mens hvis jeg beholder abonnementet så koster det vel 11-1200 kroner sånn cirka totalt, så jeg tjener jo litt på å bare holde ut til mai da Kjøper meg nå uansett ny Iphone uten operatørlås i morra da, så fører jeg bare over sim kortet Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Prisen for å bryte avtalen baserer seg på hvor mange måneder man har igjen av bindingen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå