cyberho Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hei. noen som har erfaring med mandrake her? jeg har nettopp installert mandrake på pc en men jeg kommer ikke lengre enn til det hvor jeg skal logge inn.skal det være sånn at det ikke skal komme opp noe der hvor man skriver inn passord?veldig irriterende , hadde gledet meg:(kan det ha vert noe jeg skulle ha stillt inn på selve installeringen? -ikke så vedig flink med linux- Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 omg :o , bare skriv inn passordet du. noen burde legge til dette i faq Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 For mange har spurt dette spørsmålet ang. login før. Samme svar som alltid, nei, det kommer ikke noen *'er eller noe når du skriver passordet. Visuell sikkerhet. edit: oh, [0x] slo meg. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 ja slapp av er ikke helt tulling heller da men det passordet eg skrev inn funker ikke har prøvd alle mulige f.... ns kombinaskjoner...er det noen annen måte og komme inn på ? Lenke til kommentar
dvj Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hvis du nettop har instalert det, så er det vel ikke noe viktigt inne, liga greit å instalera på nytt og huska passordet denne gangen Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Trykk ctrl+alt+F2. Får du ikke Login: da, er noe veldig galt. Hilsen Are-Harald Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 har du prøvd å logga inn som root da? eller for du ikke til det heller? isåfall, er det vel bare å reinstallere, hvis du nettopp har formatert ja. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nei, det er ikke nødvendig å reinstallere (forbanna Windows-mentalitet). Boot til single-user mode ('linux single' i lilo, om du bruker lilo), så kan du forandre passord til hvilken som helst bruker, inkludert root.[/b] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå