Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] The Wolf of Wall Street anmeldelse

Anbefalte innlegg

Hei jeg har skrevet denne anmeldelsen på bokmål og skal oversette den til nynorsk. Jeg skal levere den imorgen og det ville spart meg mye tid å få denne oversatt med NyNo for så å gå over teksten med ordbok. Desverre finner jeg ikke NyNo på pcen min. Så lurte på om jeg kunne vært så heldig og fått noen til å oversette den for meg+ Det ville reddet dagen min her.

Takk kjære lesere!The Wolf of Wall Street.rtf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forskjell på leksehjelp og å få nokon til å oversette ein heil tekst til deg. Du kan jo prøve deg sjølv, markera deg orda du er usikker på og spørre her eller sjekke ordbok. Det kan godt hende at nokon tar på seg jobben, men då meiner eg at heile poenget med nynorskopplæringa er borte.

Lenke til kommentar

Grunnen tgil at jkeg spurte er for at dette ikke er eksamen. Det er unødevndig å bruke utrolig langt tid på å oversette hele teksten for hånd når jeg heller kan oversette den og gå over med ordbok etterpå ;)

Du skriver du ikkje har "NyNo" stavekontroll på datamaskina di, men er du sikker på at du i det heile har stavekontroll?

Nei, det er ikkje eksamen, men dette er ein god mulighet til å øve deg til når du kanskje kjem opp i norsk sidemål til eksamen. Du har ikkje Internett på eksamen, og no kan vere ein god mulighet for deg å øve deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...