Ovidia2 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Waiting for the spring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Dette er flott. Men må si det er litt sprøtt også. Pynte et bord med duk, bomster og det hele, og så sette en voksen dame ved siden av mens snøen laver ned Må si jeg syns det er både tøft og flott. Aplaus herfra, for stor kreativitet. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Dette er flott. Men må si det er litt sprøtt også. Pynte et bord med duk, bomster og det hele, og så sette en voksen dame ved siden av mens snøen laver ned Må si jeg syns det er både tøft og flott. Aplaus herfra, for stor kreativitet. Hei Fotopoulsen! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen på bildet som ble tatt i dag på terrassen i snøæværet.. ja man må prøve å se mulighetene i tilværelsen Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hei, Ovidia2. Herlig, litt surrealistisk bilde, - der det pent dekkede bordet, rosen og pelskåpen står i sterk kontrast til gummistøvlene ! At scenariet foregår ute i dyp snø, gjør det hele ennå mer absurd. God humor, Tove ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Hei, Ovidia2. Herlig, litt surrealistisk bilde, - der det pent dekkede bordet, rosen og pelskåpen står i sterk kontrast til gummistøvlene ! At scenariet foregår ute i dyp snø, gjør det hele ennå mer absurd. God humor, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Hihih tusen takk Albert så hyggelig du likte dette:) God kveld! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hei Ovidia2. Kjempekomisk bilde, som man blir glad og lattermild av å se på. Her trosser man værgudene, og lager vårstemning midt i tetteste snøføyka Her er det blonder, blomster, frukt og vin, og fantastiske "gummipælær" Flott humor og kreativitet Mvh Lisbeth. 1 Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Herlig, surrealistisk humoristisk, samtidig som det er et godt fotografi. mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Morsomt bilde av "frokost i det...." Kreativt:-) Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 DAGENS BILDE: Roper vi lenge nok, så kommer'n? Morsomt bilde, Tove. Kontrasten mellom godt innpakket dame i snøen og friske, fargerike vårblomster kunne neppe vært større. Jeg tror jeg ville ha foretrukket bildet uten tilsløringen nederst. I tillegg tar jeg meg i å ønske meg et annet uttrykk hos modellen. Kanskje en litt lengtende stirring inn i det fjerne? Men alt i alt et veldig sjarmerende konsept. Og ja, nå kan det godt bli vår! 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei, Ovidia2. Gratulerer så mye med dagens bilde Mvh. Lisbeth. 1 Lenke til kommentar
nutini Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei Tove. Morsomt bilde Gratulerer. Arvid. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hei, Ovidia2. Gratulerer så mye med "Dagens bilde", Tove ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Tusen takk for at dette ble dagens bilde og tusen takk for alle hyggelige kommetarer fra modellen og meg..tok nok et med et mere drømmende uttrykk også.... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 La til en ny versjon med mer drømmende blikk men med en litt annen styling..... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Gratulerer med dagens bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg