V. Haugen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 En av smartbrillenes største fans har sluttet å bruke dem.Google Glass gir dundrende hodepine 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-194400 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Får ønske han velkommen til foreningen for de el-følsomme. http://www.felo.no/hjem/ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Nåja, han er vel ikke fult så hypokonder. Kan tro på at man kan bli sliten i øynene med mye bruk, noe som er helt vanlig at gir hodepine. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Endringer i bruk av øynene vil kunne gi hodeverk til ALLE, ikke bare enkelte. Jeg har ikke prøvd disse, men det kan vil da slett ikke være rart om de trenger noen justeringer for ergometri også etter første generasjon forbrukerprodukter. Det er bare å teste å se ut av øyekroken, som beskrevet her. I alle fall jeg kjenner at det er en uvant operasjon for mine øyne, og potensielt noe jeg raskt vil bli sliten av. Garantert mye å hente både på ergometri/bruksmønster og programvare også etter første-generasjon, så det er ingen grunn til å gi opp produktsegmentet ennå. 2 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Google glass er sansynligvis den mest viktige oppfinnelse i vårt århundre. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Vårt århundres viktigste oppfinnelse er ikke oppfunnet ennå, og Google Glass er ikke i nærheten. 3 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Må si meg enig med Tommy her... Å si at noe blir århundrets oppfinnelse helt i starten av århundret vil jeg rett og slett anse som svært pessimistisk. Jeg er skråsikker på at vi per i dag (nesten) ikke kan forestille oss hva de vil snakke om som århundrets oppfinnelse i år 2100. 2 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Nei, det er på ingen måte den viktigaste oppfinnelsen. Men om det blir utført riktig kan det bli ein av dei nyttigaste på lenge. Lenke til kommentar
FuzZ87 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Ville ikke tatt et twitter-innlegg av en apple fanboy for god fisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg