roadie Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hei alle sammen! Jeg ønsker å tilbringe denne sommeren i Norge arbeider og mountainbike. Jeg er en dyktig sykkelmekaniker. Så vet du gutta der er det beste stedet i landet for det? Cheers!! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Godt spørsmål. Gol ser ut til å være en fin plass for dette. Har vært mange ganger i Gol, fin sommer der. Men hva har du tenkt å jobbe med? Vet ikke hva du kunne ha jobbet med der. Lenke til kommentar
roadie Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Sykler!! Jeg har vært å fikse high end sykler, både vei og terrengsykkel i lang tid. Jeg har sett noen bilder og det ser kjempebra ... Sommer sport og spesielt Sykling passer i stedet. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 For terrengsykling er det veldig variabelt alt ettersom hvilken type terreng du liker. Vestlandet og nord norge har bratt høyt terreng som kan være fint til grovere stisykling, men her må man ofte forvente å måtte dytte litt for å komme opp på fjellet. Grovere stisykler/freeridesykler er gjerne relevant her. Østlandet og trønderlag har mer rullende terreng og er ikke like bratt. Her er det mer skogsstier det går i. Oslomarka og bymarka i Trondheim har betydelige stinett man kan sykle. Her går det mer i XC til lette AM sykler. Lenke til kommentar
roadie Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Thanks! Jeg liker å sykle på singletracks og teknisk XC så det andre alternativet ser bra ut. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) For oslo er det god oversikt på dette kartet: http://objo.org/mtbmap/ Husk at i Norge er det lov å sykle i utmark på allerede etablerte stier så lenge det ikke er eksplisitt forbudt, så så lenge det er stier er det muligheter. Se også: http://www.terrengsykkel.no Endret 15. februar 2014 av sverreb Lenke til kommentar
roadie Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Samme som i Spania. For en eller annen grunn har jeg alltid trodd at Norge kanskje har awesome singletracks. Forhåpentligvis sommeren vil være god nok til å nyte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå