Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg liker ei jente på jobb, hun er dog bare 16 år gammel, mens eg er 20. Fra første dag, smilte vi til hverandre og hver gang vi hadde øyekontakt. Ikke vanlig øyekontakt, hun har et blikk som de jentene som har gitt meg før, ble kjæresten min. Vi flørter mye, og jeg tuller ein del med hun, hun pleier å klype meg ta på meg, veldig fjortis av og til. Men vi har det veldig gøy på jobb. Jeg vet ikke om hun liker meg for sikkert. Men hver gang eg snakker står hun der ofte veldig nærme meg og gir meg sin oppmerksomhet. Og hun ler av alt jeg spøker med, hun liksom erter meg - på grunn av dialekten min - gjentar hva jeg sa av og til når eg sier hva hun skal gjøre, og hele tiden tar på meg når eg tuller eller når hun er veldig nær og vi er alene. Jeg vil gjerne prøve meg? Noen eventuelle tips? Er det bare en teenger crush for eldre gutter? kanskje hun er bare liker meg men ikke på det nivået for å bli sammen? Jeg føler hun er moden, men samtidig er hun bare 16, det er stor forskjell på jenter på hennes alder og jenter på min alder. Men jeg tror hun liker meg ?

Anonymous poster hash: 12cab...2d0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I min erfaring er det nokså typisk at "småripsa" liker oss på rundt 20. Alt du beskriver tilsier at hun er veldig interessert. Når jenter er "fiklete" er de som regel interessert har jeg skjønt.

Be henne ut, finne på noe som ikke er jobb. Kos dere :)

Endret av Rasskrabbe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I min erfaring er det nokså typisk at "småripsa" liker oss på rundt 20. Alt du beskriver tilsier at hun er veldig interessert. Når jenter er "fiklete" er de som regel interessert har jeg skjønt.

Be henne ut, finne på noe som ikke er jobb. Kos dere :)

Litt usikker hvordan jeg skal gå frem, tenk om det er bare en flørt ikke noe mer, det er så vanlig nå å flørte på jobb, mange vil bare ha det morsomt på jobb derfor gjør de det. Men jeg regner med ungdommer kan starte en uskyldig flørt som kan føre til noe mer, men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det, når jeg bare møter hun på jobb, og det veldig sjeldent, men hver gang har vi det gøy sammen. Tenkte kanskje jeg burde begynne å ta på hun også? jeg klarer ikke det, greit vi har kjent hverandre i et par mnd, men jeg føler det kan bli kleint, men på hennes side så virker det som om hun liker å ta på meg. Tenkte jeg må prøve å vise at jeg liker hun uten å si det direkte, føler at hun bare venter på at jeg skal gjøre et trekk.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Jeg liker ei jente på jobb, hun er dog bare 16 år gammel, mens eg er 20. Fra første dag, smilte vi til hverandre og hver gang vi hadde øyekontakt. Ikke vanlig øyekontakt, hun har et blikk som de jentene som har gitt meg før, ble kjæresten min. Vi flørter mye, og jeg tuller ein del med hun, hun pleier å klype meg ta på meg, veldig fjortis av og til. Men vi har det veldig gøy på jobb. Jeg vet ikke om hun liker meg for sikkert. Men hver gang eg snakker står hun der ofte veldig nærme meg og gir meg sin oppmerksomhet. Og hun ler av alt jeg spøker med, hun liksom erter meg - på grunn av dialekten min - gjentar hva jeg sa av og til når eg sier hva hun skal gjøre, og hele tiden tar på meg når eg tuller eller når hun er veldig nær og vi er alene. Jeg vil gjerne prøve meg? Noen eventuelle tips? Er det bare en teenger crush for eldre gutter? kanskje hun er bare liker meg men ikke på det nivået for å bli sammen? Jeg føler hun er moden, men samtidig er hun bare 16, det er stor forskjell på jenter på hennes alder og jenter på min alder. Men jeg tror hun liker meg ?

Det du beskriver har jeg selv opplevd. Vi var like gamle.

Fikk aldri bekreftet at hun faktisk likte meg, men jeg tror hun gjorde det. :)

Det er forskjell på jenter også. En 16 åring kan være mer moden enn en annen 16åring. Hvis du føler at det kan funke så synes jeg du kan kjøre på :)

Lenke til kommentar

Det er forskjell på jenter også. En 16 åring kan være mer moden enn en annen 16åring. Hvis du føler at det kan funke så synes jeg du kan kjøre på :)

takk for svar, men hvorfor fikk du aldri bekreftet det? Du prøvde deg ikke ?

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Er vel bare å spørre om dere skal finne på noe og så ta det fra der? Man kan jo gå ut som venner også. Er bare å se an reaksjonen hennes det :)

Jeg vedder på at hun kommer til å se på meg ,smile lurt og si, spør du meg ut? date . blir morsomt å se reaksjonen hennes. Men jeg tror jeg dæver hvis hun sier jeg liker deg men jeg ser deg som en venn, FRIENDZONE hahah som MTV. Men samtidig who cares- må risikere, jeg tenkte kanskje jeg i første omgang burde bare flørte litt til så deretter slå til når ovnen blir helt varm.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

takk for svar, men hvorfor fikk du aldri bekreftet det? Du prøvde deg ikke ?

Ja, det stemmer. Vi flørta, men hun sluttet, så vi mistet kontakten, og dumme meg turte ikke å ta den opp igjen. Tro meg, du vil ikke gjøre samme feil :) Det blir tanker som " hva hvis?" Hva om?" Kanskje vi kunne vært sammen nå?"

Så hvis du føler at det er noe der, så er det stor sjangs for at det faktisk stemmer, og det er hvertfall førsket verdt! :)

Endret av Latias
Fjernet navnet til anonymisert bruker.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...